frostbitten Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Play TM magazine is the first magazine corp to get their hands on the retail copy of PS3 exclusive game Lair. According to the PLay TM magazine: "So yes, if there’s any doubt left, Lair has come together beautifully "With its stunning visuals and incredible soundtrack, Lair may well be the single most powerful experience that a man can share with his $5,000 home theatre system". "Lair is an utter feast for the eyes" Kilde. Nå var vel reviewen skrevet i et blad, men jeg synes godt noen kunne tatt seg tid til å legge hele på www. Dette spillet er uansett forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Lair website oppe.. http://www.us.playstation.com/lair/ masse kuult, behind the scenes, wallpaper (drager som bakgrunn på windows er viktig), og lignende.. Også en ny trailer.. Endret 21. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tror aldri jeg har sett et spill i Lair sin sjanger få 9/10.. det er mildt sagt imponerende. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hovedkritikken går ut på at det kanskje er litt høy lærekurve.. :-/ Uansett, jeg gleder meg aller mest til å løpe rundt med dragen min trykke på trekant for å se den gomle i seg soldater, for å få opp livet.. Så får vi heller se om spillet er morsomt etterpå.. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Høy lærekurve gjør meg ingenting. Spillet blir bare enda morsommere når du mestrer dragen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ser meget kult ut og må nok skaffe det = ) Hvilken utslippsdato er det på dette spillet ? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Leste i en annen post at det var utsatt til oktober her i Europa Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Så vidt jeg vet, så finnes det ingen multiplayer del i spillet. Så da er det bare å importere som gale Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Release: August 07 står på 'where to buy' på gamesiten.. men det er i USA.. På de norske sidene står det: Spilldetaljer Utvikler: Factor 5 Utgiver: SCEE Sjanger: Action adventure Utgivelsesdato: Juli–sep 2007 PEGI-aldersgrense: 16+ Vold http://no.playstation.com/games-media/game...item50555/Lair/ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Med dagens dollarkurs får du spillet for rett under 400,- inkl. frakt fra videogamesplus.ca. De sender spillet på release-dato og du har det i postkassa etter 4-5 dager. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er det noe forskjell på US og EU versjonene? Det er vel ikke sånn at de plutselig skulle innføre soner så spillet ikke fungerer mer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvorfor skulle dem inndele i soner? når dem har sonefri så går det ikke tilbake til soner. Ikke vær redd for sånt Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ok Tusen takk, da blir jeg å bestille det fra videogamesplus Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Dette spillet blir konge ja! Har lest at hver bane er 32km x32 km stort. Hele oblivion er på 16 km x 16 km. Tror hele spillet er på 20 gb. Endret 21. juli 2007 av mnorm Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vil det bli lik releasedato i USA og Europa? Vurderer å forhåndsbestille fra vgp.ca, men hvis jeg kan få det på releasedatoen her i Norge er det nesten like greit å kjøpe spillet her. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 det er nok ikke world release.. sjekk www.tothegame.com de pleier ha rektig sånn ca Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Siden jeg har 360 har jeg ikke fulgt noe særlig med på det spillet. Kan noen fortelle meg hva meningen med spillet er? Regner med at spillet har mer dybde enn at man bare skal fly en drage rundt omkring i en verden. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nå kommer nå Lair til PS3 da, bare så det er avklart. Er litt usikker på hva storyline går ut på, skal leite litt rundt, så poster jeg etterhvert. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg vet at det kommer til PS3. Det er derfor jeg ikke vet noe om det, fordi jeg har 360 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Gå til ign.com og søk på Lair, masse informasjon. Tilsvarende kan gjøres for de fleste spill her i Verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå