JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Heisann. Jeg har dratt rundt på denne i et par år nå, og selv om den har fungert godt f.eks sammen bøker og en diger T22 er den sliten og lite optimal når jeg skal ha flere ting i den. Derfor ønsker jeg meg en ny veske/courier bag/messenger bag. Jeg drar oftest med meg en liten IBM X40 (ultraportabel laptop), en Qtek 9100, gjerne også et par papirer samt nøkler, pen, notisblokk, etc. Utseendemessig vil nok det meste fungere greit og funksjonalitet samt størrelse er det viktigste. Vet du om en slik som passer meg, en produsent av kurrante vesker eller en plass (online) hvor de selger slike av forskjellig typer? Som et lite tilleggsspørsmål hadde det også vært greit med en liten sekk med rom/straps for en liten laptop med diskret utseende om jeg en dag vil sykle til jobben. På forhånd takk for svar. Endret 21. juli 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 lå ikke denne tråden mye lenger ned på trådlisten tidligere i dag? Er det tilfelle at trådstarter har misbrukt sin posisjon som moderator for å omgås reglene angående bumping, ved å trikse for å få tråden på topp? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Tråden ble postet i går og jeg bumpet i dag. EDIT: Reaksjon på moderatorhandlinger skal også tas på PM og ikke i tråden. Endret 21. juli 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg sier bare: Ta deg en tur innom Clash Olson Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg sier bare: Ta deg en tur innom Clash Olson 9117553[/snapback] Clæsh.... Måtte bare si det.. Heter Clas:P Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg sier bare: Ta deg en tur innom Clash Olson 9117553[/snapback] Clæsh.... Måtte bare si det.. Heter Clas:P 9117563[/snapback] Ok! Clas Olson da! Han skjønte hva jeg mente! Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ok! Clas Olson da! Han skjønte hva jeg mente! 9118528[/snapback] Joda, vi skjønner hva du mente, selv om det heter Clas Ohlson.... Endret 23. juli 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå