Tommelom Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Her er et lite bilde av min kompis Bajas som jeg tok ute i campingteltet i lyset fra en varmeovn. Så hva kunne blitt bedre her? Komposisjon, etterarbeid? Edit: Takker PMnormal. At jeg ikke så den linja Endret 21. juli 2007 av Tommelom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når du oppretter tråden tid så finner du den muligheten nederst på siden. Der er det en browsermulighet for å finne bilder på din hd for opplasting til akam. Så enkelt er det. Hvis du redigerer din post, så vil du også se det "vinduet", eller hva det nå enn kalles. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg syns dette ble for mørkt. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Synes ikke det ble for mørkt, men jeg hadde likt å sett fokus på hele hundens hode. Slik som det er nå, er snuten uskarp. Lenke til kommentar
kak Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dette ble alt for mørkt, synes jeg. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 du kan prøve og herme etter dette Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Just_me: Kult bilde det der ja. Svart hun på svart bakgrunn gjør seg Ja det ble nok noe mørkt. Hadde kanskje vært bedre å fått bikkja litt lysere på en belyste halvdelen og mer lys rundt? Hadde max lukker pga minimalt med lys, derfor den beklagelig ufokuserte snuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå