Gå til innhold

Trommis søker Øvingslokale/band.

Siomir

Anbefalte innlegg

Halloen, jeg er en ganske fersk trommis vel og merke, startet å spille med et band som varte ca 1 mnd med en konsert, nå sitter jeg her uten noe sted å spille.

Jeg er nå bosatt i hamar og trenger et øvingslokale eller et band evt jeg kan spille med, noen som vet om noe så skriv det ned her =))

har også flere som er interesert i å spille blant annet en gitarist og en bassist...muligens en grim vokal hvis hardere musikk er tingen.

Vi er alle nye i musikken, men dedikerte og seriøse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hey! jeg er på desperat let etter en trommis, vi er til nå 4 mennesker, bass, gitar , perkusjon, vokal , som er på let etter en trommis.

Musikken er litt uspesifik og navngi, men det er en plass mellom reggae og hiphop.

jeg har selv drevet med musikk i non år nå, men har lenge hatt lyst å bytte ut alt det digitale virr varre, med god gammeldagse instrumenter. slik er det jeg hoper å kunne flytte tekster, fra de digitale innspillningene over til real tunes. unplugged er greia.

Tanken er å prøve å sette opp en konsert og prøve dette ut blant massene.

har noe sanger liggenes som er innspilt dersom dette kan fenge deg litt , så kandu få hørt teksten(e) og føle litt på ka d går i...

Vhs

Pedrò

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...