Siomir Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Halloen, jeg er en ganske fersk trommis vel og merke, startet å spille med et band som varte ca 1 mnd med en konsert, nå sitter jeg her uten noe sted å spille. Jeg er nå bosatt i hamar og trenger et øvingslokale eller et band evt jeg kan spille med, noen som vet om noe så skriv det ned her =)) har også flere som er interesert i å spille blant annet en gitarist og en bassist...muligens en grim vokal hvis hardere musikk er tingen. Vi er alle nye i musikken, men dedikerte og seriøse. Lenke til kommentar
qedro Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hey! jeg er på desperat let etter en trommis, vi er til nå 4 mennesker, bass, gitar , perkusjon, vokal , som er på let etter en trommis. Musikken er litt uspesifik og navngi, men det er en plass mellom reggae og hiphop. jeg har selv drevet med musikk i non år nå, men har lenge hatt lyst å bytte ut alt det digitale virr varre, med god gammeldagse instrumenter. slik er det jeg hoper å kunne flytte tekster, fra de digitale innspillningene over til real tunes. unplugged er greia. Tanken er å prøve å sette opp en konsert og prøve dette ut blant massene. har noe sanger liggenes som er innspilt dersom dette kan fenge deg litt , så kandu få hørt teksten(e) og føle litt på ka d går i... Vhs Pedrò Lenke til kommentar
Nadroa Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Vi er bandet Nadroa. Vi spiller grunge/alternativ rock. Vi har øvingslokale på Råholt i Eidsvoll kommune. Vi ser etter en trommis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå