Budull Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei, Har DP (dataparty) nuh... Har telenor adsl. 700kb saken. 1gb begrensing. Må koble opp og skrive brukernavn og greier, vi er fem stykker. Hvordan kan vi dele internettoppkoblinga? Prøver å putte kabelen rett i en switch, men da står det bare "prøver å koble til nettverksutstyr" (eller no..) Prøver å dele via ICS, men da får ingen av de andre internett.. Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ve, det er nok switchen din som ikke har støtte for oppkoblingsprotokollen som telenor adsl bruker, pppoe. Kjøp en router/switch som støtter det. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har ikke 1gb grense eller hva feen den er på...men skulle nesten tro det, men jeg tok faktisk kontakt med telenor for og spørre, men de sier at jeg ikke har det, selv om jeg er i STERK tvil Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Prøvd å bruke Raspppoe ? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Brukte det før, nå går inet gjennom router Lenke til kommentar
Budull Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 ALLE...untatt centronic dreit seg ut... det var raspppoe som gjorde utslaget, byttet ut oppkoblingsprogget med raspppoe. men jeg leste ikke dette før nå, så... takk alikevel :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har ikke 1gb grense eller hva feen den er på...men skulle nesten tro det, men jeg tok faktisk kontakt med telenor for og spørre, men de sier at jeg ikke har det, selv om jeg er i STERK tvil Eh...det finner du ut når regninga kommer Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Eh...det finner du ut når regninga kommer Eh.. Nei, det finner han ut når brått hastigheten synker til ISDN (tror jeg det er).. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 den stopper på isdn hastighet,men du trenger ikke betale mer,når du kjører på isdn hastighet 349 kr fast Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Linja mi er som regel isdn 24/7 så merke at linja plutselig blir treigere vil jeg nok ikke merke. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ALLE...untatt centronic dreit seg ut... det var raspppoe som gjorde utslaget, byttet ut oppkoblingsprogget med raspppoe. men jeg leste ikke dette før nå, så... takk alikevel :wink: Eh, finner mer en kun rasppoe som funker mot telenor, kommer litt ann på hvilket OS du bruker osv, så tror ikke at alle her DREIT seg ut. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Adsl med 5 pc'er kommer garantert til å gå treigt. Tror ikke du burde laste ned. Dette oppkoblingen kan kun brukes til surfing. hehe Men uansett, sliter du forsatt med oppkobling? Da kan du følge denne guiden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=79388 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå