Viper89 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har begynt og se litt på bærbare pc'er, men finner liksom ikke det jeg vil ha helt. Er det ikke mulig og få i pose og sekk? Kunne tenkt meg en maskin som varer litt, men som ikke skal brukes til noe særlig spill. Den må ha LED sånn at den bruker minst mulig strøm, og solid state disc. Så at Dell hadde en med alt det (xps 1330 eller noe?), men nå ser jeg at solid state er tatt bort som alternativ. Leste litt om VAIO VGN-TZ150N og Toshiba Portégé R500, men er usikker på prosessoren. Altså: *LED *Solid State Disc *Helst 12"-14" *Bra specs *Se bra ut Finnes det en sånn en, eller er en på vei? pris er ikke så viktig Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 prøv å ringe til dell. det er ofte de har valgmuligheter der som man ikke finner online Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 prøv å ringe til dell. det er ofte de har valgmuligheter der som man ikke finner online 9112526[/snapback] Skal prøve det;) Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå