Gå til innhold

banna fra Live - Hvilke firmware bør jeg kjøre

robiwan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ixtreme 1.2 : har lest at den ikke vil boote (eldre)alle spill som en slags ekstra beskyttelse for folk som ikke er bannet, spill bør patches for å få 100% effekt av ixtreme 1.2(Men siden du er bannet bør du kanskje bytte tilbake til 5.3 da den tar alle brente spill

360'en din er banned for alltid, kommer deg aldri ONLINE igjen på den

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Har ingen sympati med folk som ødelegger inntjeninga for spilleutviklere.Hadde alle brukere der ute kjøpt spill så hadde de blitt billigere også!Det koster faktisk mye penger,tid og arbeid for disse folka å lage spill til oss.Det finnes som oftest spilledemoer til de fleste spill også,så man kan se om det faller ismak før man kjøper det.Har man et snev av selvrespekt,ærefølelse eller samvittighet så driver man ikke med ulovlig annskaffelse av spill eller andre ting.Det er dessuten tyveri.Parasitter er vel et ord man kan bruke blant mange andre beskrivelser.

Lenke til kommentar

Fy faen nå kjenner jeg blir forbanna her. Har ikke sagt en dr** om at jeg bruker piratspill, likvel kommer det kommentarer som "skaff deg en jobb" og "kjøpe deg spill som alle andre ". Hva med å svare på topic og slutte å være så fordumsfull.

Takk til kewell79 for fornuftig svar, og btw: er 5.3 den nyeste av som tar alle versjoner med/uten stealth osv. og hva er forskjellen på 5.2 og 5.3?

Lenke til kommentar

hehe, vel.. Du er bannet fra live fordi du har spilt piratkopierte spill som ikke hadde proper stealth inne, ikke pga dvd-rommen var firmware modifisert og du ikke spilte piratkopierte spill.. microsoft sjekker altså ikke om DVD-Rommen er modifisert, men den sjekker spillene opp mot live når du putter inn et spill og spiller! =)

Gikk på samme smellen selv, så jeg har beholdt 5.2, så jeg fortsatt kan spille mine non-stealth spill, kjøper meg en core nå snart og lar den forbli original, så kjøper jeg meg live-spill!

Når det gjelder forskjell på 5.2 og 5.3 kan du kjapt lese i readme fila, men siden du er bannet spiller det ingen rolle.

Endret av Snoft
Lenke til kommentar
hehe, vel.. Du er bannet fra live fordi du har spilt piratkopierte spill som ikke hadde proper stealth inne, ikke pga dvd-rommen var firmware modifisert og du ikke spilte piratkopierte spill.. microsoft sjekker altså ikke om DVD-Rommen er modifisert, men den sjekker spillene opp mot live når du putter inn et spill og spiller! =)

9113546[/snapback]

Uff da. Busted? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...