ekwathne Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er det mulig å se hvor mange poster man har i de forskjellige kategoriene? Ikka bare totalt postcount, men diverse kategorier? Om man har postcount eller ikke bryr ikke jeg meg så mye om. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det går ann ja. Gå inn på profilen og så er det en grønn pil i spalten "mest aktive i" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 I utgangspunktet en god ide, men den vil åpne for endel "feilkilder": ved quoting av store innlegg får man "creds" for noe man ikke har skrevet. (slik som jeg nå ville fått det du skrev tilkjent meg)Ved bruk av mange lenker og annen kodetekst får man ekstra registrert.Copy+paste av en hel artikkel, vips så har man en haug med ord registrert på seg selv. Ellers kan det nevnes at postcount ikke vil bli fjernet. Det er ingenting som tilsier at dette er noe som bør løftes opp på forumstyrenivå siden det rett og slett ikke virker som det er et sterkt ønske om å fjerne funksjonen, hverken fra brukere, moderatorer eller administratorer. Men ikke la det hindre brukere fra å diskutere saken. 9156961[/snapback] Problemene du tar opp er høyst aktuelle. Alikevel finnes det en løsning. Det burde fint gå ann å få ord-telleren til å hoppe over ord/tegn mellom quote-tags, og annen kode. Det kunne kanskje være en ide å lansere en slik funksjon, for så å holde en avstemning om man ønsker å beholde den eller ikke. Joda, man skal ikke bruke for mye tid på koding av funksjoner som ikke er livsnødvendige. Men jeg er overbevist om at en slik funksjon ville utfylle post-counten i stor grad. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Problemene du tar opp er høyst aktuelle. 9163169[/snapback] Tsk tsk, ikke vær så skeptisk. Vi kaller det utfordringer, ikke problemer Dette er uansett noe drift må avgjøre. Så vi får høre med dem Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan dere ikke lage et alternativ i profilen da, det de som vil vil at sin postcount skal visen huker av i en rute feks. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis den er plagsom, overse den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg