4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Heisann, Jeg må ha nytt tastatur nå, og vurderer faktisk Apple sitt. Har hørt at det er solid, og godt å skrive på i lengen? Noen som har erfaring? Det skal funke flott med XP, eller? Lenke til kommentar
Don Vito Corleone Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Laget en lignende tråd, for et par dager siden (se nedenfor). Fungerer altså ikke i Windows, men i Mac oppsettet. Mulig det går ann å installere det på en vanlig pc, dog? tastauret har jeg god kjennskap til og kan bekrefte at det er absolut det beste og ikke minst peneste tastauret jeg har prøvd. Elsker minimalisme og ikke tusenvis av knappedingser, jeg da... PS; Har blitt fortalt at det skal funke i XP også, men at det ikke er 100%. Noen som har prøvd ? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg har også lest meg til at det skal funke helt topp i XP. Hvis ikke finnes det drivere, tror jeg. Men har ikke prøvd. Edit: Denne driveren mente jeg. Endret 21. juli 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Don Vito Corleone Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja, da funker det nok. Da gjenstår det bare å bestille for mitt vedkommende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå