robiwan Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har nettop flashet xboxen min opp til ixtreme 1.2c, fra xtreme 5.2. Jeg har ikke vært på live siden en stund før banning begynte. Men nå har endelig jeg oppgradert til ixtreme. Men jeg kommer ikke inn på Live, når jeg kjører test connection kjører den gjennom hele linja og stopper som regel opp på live, jeg får ikke opp noen feilmelding i feilmeldings vindu. Kan jeg ha blitt banna? Det hender noen ganger at test connection stopper opp på ICMP, og da får jeg opp en feilmeldingsbeskjed i vinduet. Jeg har enda ikke kjørt springupdaten fra MS. Det kan jo hende jeg har blitt banna men burde jeg ikke få opp denne meldinga her da: Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Sikker på du ikke har fått den da? Er det bare blå skjerm der du skulle fått den "banned" meldingen? Du trykker info knappen på NAT, da får du enten en blå skjerm eller en tekst med BANNED info Endret 20. juli 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Nå ble jeg virkelig forvirra, gikk på NAT info'en og der får jeg tekst, men ikke noe som tilsier at jeg banna. Jeg leser også fra Xboxscene: "If your Z value is 8015 - 190D then it means you're banned." Noe jeg får opp i error codes. Så det ser desverre ut som jeg banna , men jeg skulle likt å fått opp teksten så jeg var helt sikker takk for kjapt svar kewell79 Endret 20. juli 2007 av robiwan Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 jeg må ta en Xbox live test for å få opp den meldinga Men 8015 - 190D er iallfall et tegn på at du er banna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå