Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for at forholdet skal gå under!

Gjest Gutt15

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt15

Hei. Velger å bruke gjesteposting for min anomynitet :)

Er sånn at jeg har verdens fineste og beste kjæreste. Hun er er snart 15 og jeg begynner å nerme meg 16. Vi har vært ilag iover et halvt år nå.

I begynnelsen var vi helt vill etter hverandre, vi kosa å strøyk på hverandre.

(ikke noe seksuelt men sånn kyssing i nakken, halsen, magen osv), Det er helt fantastisk, får en sånn deilig kriblene følelse og man rettogslett nyter det. Nå er det bare at dama på en måte ikke får denne følelsen lengere. Gjør det jeg altid har gjort men det kjennes ikke lengere. Dette resulterer i at hun blir lei seg å føler at der er hennes skyld osv. Jeg har prøvd nye ting men det funker ikke sånn at hun får den deilige følelsen hun så inderlig savner! :( Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for at det skal gå bra igjen? Jeg elsker henne og hun har samme følelsene for meg men med tiden har vi bare små kranglet og ikke noe skikkelig kosing osv.

Det værste er at når hun gjør det på meg så funker det jo, men ikke på henne.

Er en vanskelig situasjon for bare en 15'åring dette så håper jeg kan få noen seriøse svar! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje dere bare har vært litt "for mye" sammen over litt for lang tid? :/ Skjønner ikke helt hva du mener; får hun ikke den samme "småkåte" følelsen når dere småkoser, eller har hun generelt mistet "kjærestefølelsen" :/ det første kan jeg ikke hjelpe med, men er det som det var med meg og dama, så går dette kjapt over så snart dere snakker ordentlig om det, og ikke har mulighet til å være like mye sammen.

Men mitt råd er snakk mer om det, og grundig :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt15

Tror kanskje at det kan være at vi har vært litt for mye sammen. Vi har snakka om det og det ble litt bedre. Så håper at vi kan ordne opp. Kan det være at man trenger "nye" ting osv å kose med, kanskje hun rettogslett er blitt lei og jeg må overaske med noe nytt? Trenger kanskje også å gå ut litt å finne på noe? På en måte gå på en spennende "date" selv om vi kjenner hverandre veldig godt? :)

Lenke til kommentar
Tror kanskje at det kan være at vi har vært litt for mye sammen. Vi har snakka om det og det ble litt bedre. Så håper at vi kan ordne opp. Kan det være at man trenger "nye" ting osv å kose med, kanskje hun rettogslett er blitt lei og jeg må overaske med noe nytt? Trenger kanskje også å gå ut litt å finne på noe? På en måte gå på en spennende "date" selv om vi kjenner hverandre veldig godt? :)

9112332[/snapback]

Ja, det er en god idé, tror jeg:) Gå ut på kino, restaurant eller noe ^^ Husk på at det ikke bare er du som må gjøre noe for å fikse forholdet, hun må hjelpe til, hun også :)

Men jeg tror ikke dere trenger å gå til innkjøp av sexleketøy eller noe slikt ennå :p Men å variere sexen litt kan sikkert også hjelpe dere; frist henne ekstra, lek litt luremus? :p

Lenke til kommentar

Tror kanskje dere har vært for mye sammen ja... Prøv å hold dere unna hverandre en uke eller to, og mot slutten gleder dere så inderlig til å møte hverandre igjen. Og under denne perioden, innser man virkelig hvor godt man liker personen. Dette er kanskje noe dere burde vurdere, for når dere først møtes igjen etter den perioden.. Er det helt utrolig! Da er følelsene tilbake! :)

Det er også en annen ting... Denne "følelsen" som du snakker om, blir nok borte for dere begge etterhvert. Fælt å si, men jeg tror det er få voksne som har vært sammen i flere år som har denne "følelsen" lenger.

Dere vil vokse den av dere... Tror jeg. Kanskje dere to er et unntak, men jeg tviler.. Men det burde ikke skje enda!

Lykke til, og prøv det første tipset jeg kom med! Det fungerer virkelig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...