Temuco Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Hei, vurderer å kjøpe meg en TV i slutten av august hovedsakelig til spilling på PS3. Lurer på om noen kan anbefale en god skjerm til meg for det formålet? Tenker jeg kan bruke en 5000,-, eller blir dette for lite? Trenger ikke det beste akkurat, men noe som gir et relativt godt bilde Jeg er ganske blank på dette området, så litt informasjon om hvorfor akkurat den og den skjermen er bra har jeg ikke noe imot Endret 20. juli 2007 av Enhuine Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvilken størrelse tenkte du på da? Du må jo nesten ha en skjerm som er minimum hd-ready (720 pixler) for å få noen glede av kvaliteten på PS3. har du råd ville jeg kjøpt en bakprojeksjons-tv på 50" til rundt 10000,- Vet det kan høres dyrt ut, men da får du MYE tv for pengene. F.eks. denne som jeg har: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99059 Du kan sikkert få denne billigere også, hvis du søker på nettet. Bare sørg for å få den levert hjem for skjermen/eska er STOR Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hvilken størrelse tenkte du på da? Du må jo nesten ha en skjerm som er minimum hd-ready (720 pixler) for å få noen glede av kvaliteten på PS3. har du råd ville jeg kjøpt en bakprojeksjons-tv på 50" til rundt 10000,- Vet det kan høres dyrt ut, men da får du MYE tv for pengene. F.eks. denne som jeg har: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99059 Du kan sikkert få denne billigere også, hvis du søker på nettet. Bare sørg for å få den levert hjem for skjermen/eska er STOR 9112771[/snapback] tipper det blir litt i dyreste laget med dobbel pris av det han skriver i første post Grei 32" tv har den selv og er veldig fornøyd Edit: Leif. Endret 21. juli 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Satt litt igår kveld og surfa på nettet, Tatungen jeg kom frem til var beste kjøpet også Men takk for tipset uansett Virker som man får ganske mye for pengene der. Endret 21. juli 2007 av Enhuine Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jøss, det var billig. Får håpe kvaliteten er bra også Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Skal visst være veldig god kvalitet for pengene, utifra det jeg har lest meg fram til. Men er det ingen som vet om det kommer noe bedre i nærmeste fremtid? Endret 22. juli 2007 av Enhuine Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skal visst være veldig god kvalitet for pengene, utifra det jeg har lest meg fram til. Men er det ingen som vet om det kommer noe bedre i nærmeste fremtid? 9121732[/snapback] Bedre finnes det alltid, men ikke i DEN prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå