Rabbid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er ikke sikker på om dette passet her, men er litt småmorsomt Se filmen hos Youtube Er liksom så mye galt i den avsluttende setningen der. hihi. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Haha, morsomt. Husker det første jeg programmerte var VB6 tror jeg. Fant faktisk igjen kildekode og noen skjermbilder på formumet fra et prosjekt på ungdomskolen hvor jeg skrev et program i VB. Så ikke bra ut... Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Side vi er inne på den stien så må jeg linke til denne Stargate: Code of the Replicators Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har folket her erfaringer med Erlang? Fekk akkurat Pragmatic Programming with Erlang i posten, og har så vidt byrja å sett litt på den. Er spesielt interessert i det som har med meldingsutveksling å gjere – det verkar som om at Erlang er ganske skreddersydd til den slags. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Erlang virker veldig interessant, ja. Scalability er jo et hett ord om dagen, og det er jo nettopp det som Erlang er best på Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fikk en liten ide, jeg henger på veldig mange forum. Så det jeg tenkte var følgende, jeg vil dynamisk hente ned antall innlegg i fra alle disse sidene for å summere disse og stemple summen på avataren min. Det med å samle tallene, det klarer jeg. Men det med å stemple summen/tallet på avataren min sliter jeg litt med? Har prøvd å søke etter noen opensourcelibs som har denne muligheten, har noen forslag? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Python har iallfall PIL, PHP har vel mange flotte bildemanipuleringsfunksjoner, Ruby, Java og resten av gjengen har sikkert det samme. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vel, nå er det ikke lenger mulig å linke til ekstern avatar, så da blir du nødt til å laste opp en ny veldig ofte... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vet det, jobber med å lage et script som skal gjøre dette for meg. Utrolig tungvindt men jeg lærer mye:) Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fikk en liten ide, jeg henger på veldig mange forum. Så det jeg tenkte var følgende, jeg vil dynamisk hente ned antall innlegg i fra alle disse sidene for å summere disse og stemple summen på avataren min. Det med å samle tallene, det klarer jeg. Men det med å stemple summen/tallet på avataren min sliter jeg litt med? Har prøvd å søke etter noen opensourcelibs som har denne muligheten, har noen forslag? GD for PHP. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Noen her som har noen erfaring med MS MessageQueuing? Skal sette i gang med et større prosjekt med MQ, og lurte bare på om det var noen som hadde lært seg noen nyttige tips og triks i den sammenheng Noe som kan være smart å gjøre? Ettellerannet. Lenke til kommentar
tresko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Juhu! OpenGL 3.0 spec'en er ute! Dette er mer spennende enn OL Må vel titte litt på imorgen . Press release: http://www.khronos.org/news/press/releases...generations_of/ Spec: http://www.opengl.org/registry/doc/glspec30.20080811.pdf Endret 11. august 2008 av tresko Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er faen meg på tide! nå nærmer det seg nesten et år siden de sa de skulle være ferdig. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hug a developer Service unavailable Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg holder på med en webapplikasjon og sliter litt med å finne er god lisens for javascript koden. Applikasjonen skal ikke distribueres, men en del av kildekoden vil jeg skal være fritt tilgjenglig. Noen gode forslag til en åpen lisens (men ikke copyleft)? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 MIT eller BSD-lisensen burde vel være brukbar? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 MIT eller BSD-lisensen burde vel være brukbar? Ordlegger ikke dem seg mer mot "hele-pakka"? MIT Permission is hereby granted, free of charge, to any personobtaining a copy of this software and associated documentation files (the "Software") BSD Redistribution and use in source and binary forms, with or without* modification, are permitted provided that the following conditions are met: .Vil ikke disse lisensene kunne leses som å gjelde hele applikasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå