Spartakus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 data_jepp: Snakker vi cheat til spill her? MSX-security? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, for de som jobber med utvikling av programmer trenger jo ikke penger. De utvikler bare for gøy, og lever på luft... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Nei, langt i fra. fpscheats.com Endret 26. mars 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ..og ingen tanke til de som utvikler det i første omgang? Hvorfor skal de gidde å fortsette hvis folk bare kjøper cheats? Skal du først betale, så betal i alle fall til de som faktisk lager det da. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har kjøpt BF2 Complete Collection og Battlefield 2 Commander Edition, totalt har jeg brukt 1000,- på spillet. Så de bak spillet har fått penger de også Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvor er morroa i å jukse i spill da? Aimbots å slikt har ødelagt utrolig mange spill... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Først handlet det egentlig om å klare å lage en aimbot selv, men det skjønte jeg raskt var for mye for en med min erfaring og planer om å fullføre vgs til sommeren. Derfor kjøpte jeg bare en. Hehe. Utrolig kult, den unlocker alle våpene i tillegg også. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 bare for å fjerne all moro og utfordring med spillet... Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 And now for something completely different: GPU Gems is now available for free in HTML format. Click here to start reading! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Thank you Giddion! Meget nyttig ting (siden jeg skulle til å kjøpe den ) Og takk hisadow for linken om photon-mapping. Litt utenfor hva jeg tenker på, men fortsatt nyttig. Har tenkt å ta en master i real time radiosity... Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du får i alle fall nok å henge fingrene i med 3d. Er helt vilt hvor kompleks dette feltet blir for hvert år som går. Jeg har gitt opp 3d og kapitulert til 2d. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hehe Det begynner å bli komplisert med shaders, mye matematikk og fysikk plutselig, lysbrytning etc. Har lyst til å prøve meg på geometry shaders, men jeg vet ikke helt hva det kan brukes til, annet en å generere meta balls.... Men skjermkortet mitt støtter ikke geometry shaders Lenke til kommentar
tresko Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg har kodet en test applikasjon med geometry shaders, den får geometry shaderen til å generere tbn-frame i realtime ettersom den fores med nabo-triangel data. Da får vi realtime brdf shading og normalmapping av dynamiske objekter, noe som er mer effektivt enn å generere på cpu-side (tipper jeg). Finnes vel mange andre bruksområder også, tror Nvidia har laget noen tester på fur-generation og vertex explosion. Er ganske mye kult som kan lages her. *edit: nvidia sdk 10 link Endret 30. mars 2008 av tresko Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva var betegnelsen på et virus? (Siden den kan infisere andre filer så kan det ikke bare være en .exe-fil.) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Et datavirus virus er veldig likt organiske virus i virkemåte. Det er et lite program som infiserer en .exe fil ved å legge inn sin egen kode, som deretter kan infisere andre .exe filer. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Wikipedia har en grei definisjon: A computer virus is a computer program that can copy itself and infect a computer without permission or knowledge of the user. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er et lite program som infiserer en .exe fil ved å legge inn sin egen kode, som deretter kan infisere andre .exe filer.Det kan jo like greit være .com, .dll eller helt andre ting. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, men det er ikke normalt, siden .exe filer har den største muligheten for å forplante viruset. .dll filer kan også brukes selvsagt, men det er litt poengløst å infisere .com filer eller .sys, .vbs, (.bat til en viss grad) etc. siden det er mye mindre spredningsmulighet med disse filene. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det altså en form for patching av .exe-filer da, det er jo en relativ enkel prosess egentlig. Når det kommer til å kalle funksjoner i .dll filer, hvordan kan dette gjøres dynamisk i runtime? Altså C++ kode for å kalle funksjoner i en dll-fil uten å ha en header eller objekt-filer å linke mot? Man må jo kalle hardkodet adresser da? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 runtime linking? HMODULE hDLL; CreateInterfaceFunc InterfaceFunc; IYShade* Interface; void LoadModule() { hDLL = LoadLibrary(_T("YShade.dll")); if(!hDLL) { //fant ikke dll fila } //vi vet ikke hvor CreateInterface er så vi spør windows om hjelp InterfaceFunc = (CreateInterfaceFunc)GetProcAddress(hDLL,"CreateInterface"); if(!InterfaceFunc) { //fant ikke funksjonen } Interface = static_cast<IYShade*>(InterfaceFunc()); }; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå