Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 vietnam`? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Muligens Kasakhstan og en Sovjetisk prøvesprengning av en h-bombe? Eller kanskje Marshalløyene der en amerikansk h-bombe prøvespregning ikke gikk helt som planlagt? Men jeg er usikker... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er det et bilde fra de prøvesprengningene Frankrike foretok i 1995 på Moruroa? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er ikke "TsarBomba" eller hva den nå het? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Prøvesprengning av en hydrogenbombe under Operation Castle??? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Prøvesprengning av en hydrogenbombe under Operation Castle??? Velkommen på forumet!Det er riktig, selv om jeg gjerne ville frem til bikini atollen. Nå er det deg til å lage oppgave neste hint (som jeg ville ha med, for lite rumper i tråden): Endret 27. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 prøve sprenigen på bikini atoll Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 prøve sprenigen på bikini atoll Ervakova var før deg, men jeg fant det ut etterpå Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ok,men da er det vel min tur,vi prøver på denne. Hilken hendelse??? Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ok,men da er det vel min tur,vi prøver på denne.Hilken hendelse??? Massada, et av de siste tilfluktstedene til jødene som gjorde opprør rundt 70 e.kr. Stormet i 73 av romerne. De bygget rett og slett en GIGANTISK rampe opp mot fjellet. Jeg har faktisk vært der, og gått til toppen. Helt fantastisk sted, helt fantastisk historie. Endret 27. februar 2008 av ponderstibbons Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ok,men da er det vel min tur,vi prøver på denne.Hilken hendelse??? Massada, et av de siste tilfluktstedene til jødene som gjorde opprør rundt 70 e.kr. Stormet i 73 av romerne. De bygget rett og slett en GIGANTISK rampe opp mot fjellet. Jeg har faktisk vært der, og gått til toppen. Helt fantastisk sted, helt fantastisk historie. Very good Ponderstibbons Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Heving av den sunkne ubåten Kursk. Og jeg tipper at grunnen til den grønne ringen i bildet er spekulasjonene om den ble senket av en amerikansk torpedo. Endret 27. februar 2008 av Caze Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Heving av den sunkne ubåten Kursk. Og jeg tipper at grunnen til den grønne ringen i bildet er spekulasjonene om den ble senket av en amerikansk torpedo. beklager at jeg er litt treig her. Full pott selvsagt. Take it away Caze Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 jeg bare kommer med ett jeg hvilken historisk konsert er dette Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Var det Live Aid konserten? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 jupp, riktig. Queen sin opptreden der har blitt kåret til den beste noen sinne Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 jeg bare kommer med ett jeg hvilken historisk konsert er dette Er det kanskje snakk om Live Aid konserten med blant annet Freddie Mercury.......... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Prøver meg med denne jeg da.. Endret 28. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Han svenske politikeren som ble drept? Olaf Palme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå