Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Full name woud be nice Men er vel godkjent Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Full name woud be nice Men er vel godkjent Mark David Chapman.. Raskt googlesøk Hvem var dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Mr. Crazy Manson? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Han var ikke kriminell, men crazy, det var han.. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hint: Det har nyelig kommet en film som handler om livet hans som ligger på top 250-lista på imdb. Bussen bak er også et hint. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 etter litt leting på wiki og imdb kommer jeg frem til Christopher Johnson McCandless hvilket slag er dette det første bilde er feil, da soldatene ikke brukte røde jakker, men kaki Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Du hadde riktig der, not bad, prøvde å ta en vansklig en. Bildet ditt er slaget ved Omdurman som var en avgjørende seier for Egypt og England mot Mahdistene i Sudan. Du har faktisk tatt dette bildet en gang før og jeg tror det var jeg som svarte på det da også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 mister tellinga etter 100 sider, kan ikke huske å ha posta bilde eller i det hele tatt sett det før men ja det er riktig Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det er uansett bra at vi får noen krigsbilder igjen. Begynner å bli litt kjedelig med personer. Hvilket slag? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 er det fransk menn i nordafrika? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Nei, ingen franske er med. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 er det noen ottomans som driver å slakter opprørere? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Engelskmenn og sikher i India? Endret 25. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Tampen brenner for AvieN. Er heller de på hestene som blir slaktet Endret 25. februar 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Tampen brenner for AvieN. Er heller de på hestene som blir slaktet Battle of Ramnagar. Blir nesten litt imponert over meg selv, har alltid vært rå på å tippe Dumpet innom forumet, og skulle se hvor vanskelig det var å greie et bilde. har lett i en halvtime nå =P kan det være når Elphinstone sin hær blir massakrert. Edit: Det var vist feil det, hvordan greier derer å finne det ut? Først tippa jeg, deretter googla jeg great sikh battle Hvor er dette? Endret 25. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Dumpet innom forumet, og skulle se hvor vanskelig det var å greie et bilde. har lett i en halvtime nå =P kan det være når Elphinstone sin hær blir massakrert. Edit: Det var vist feil det, hvordan greier derer å finne det ut? Endret 25. februar 2008 av Masteral Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Søren AvieN, du har funnet min hemmelige bildeside hvor jeg linker flesteparten av krigsbildene. Bra tippet uansett:) Dumpet innom forumet, og skulle se hvor vanskelig det var å greie et bilde. har lett i en halvtime nå =P kan det være når Elphinstone sin hær blir massakrert. Edit: Det var vist feil det, hvordan greier derer å finne det ut? Har lært masse historie av dette emnet. Etter bildet er oppklart pleier jeg å gå på Wikipedia og lese om hendelsene som har blitt postet. Husker jeg tenkte som deg da jeg var ny her Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Søren AvieN, du har funnet min hemmelige bildeside hvor jeg linker flesteparten av krigsbildene. Bra tippet uansett:) Jag är lessen och tack så mycket Ny oppgave lenger opp. Endret 25. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Nagasaki? Tja, rett halvkule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå