Katalysator Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 De forutsa sin egen død? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) De forutsa sin egen død? Jeg mente selvfølgelig Rasputin - ikke Nostradamus Gikk litt fort i svingene her når folk hadde foreslått begge de navnene Ingen av dem er Nostradamus Endret 9. februar 2008 av Asmodeus Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 De forutsa sin egen død? Jeg mente selvfølgelig Rasputin - ikke Nostradamus Gikk litt fort i svingene her når folk hadde foreslått begge de navnene Ingen av dem er Nostradamus Tror vi trenger et hint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 erre andren galileo`? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Tror danielzu spekulerer i om han andre er Galileo Galilei. Var også selv inne på den tanken men jeg tviler litt på at det er han. Either way så trenger vi nok noen hints fra asmodeus. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Tror danielzu spekulerer i om han andre er Galileo Galilei. Var også selv inne på den tanken men jeg tviler litt på at det er han. Either way så trenger vi nok noen hints fra asmodeus. Kan ikke noen bare legge ut en ny oppgave? Mye enklere. KAn det være Columbus? Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg prøver med et bilde. Hvem er mannen som snakker med disse fallskjermjegerne i forkant av en historisk dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 General Patton? eller er det feil krig? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 det er selveste Ike som snakker med 101st airborne før D-day tror det var 502PIR det er snakk om Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 General Patton? eller er det feil krig?Feil general, og Patton deltok jo i begge verdenskrigene;) Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 det er selveste Ike som snakker med 101st airborne før D-day tror det var 502PIR det er snakk om "The photograph above was taken on June 5, 1944, one day before the Allied invasion of Europe on the beaches of Normandy. This image captures one of the Defining Moments in American history. General Eisenhower is speaking to a group of paratroopers. He is sending them on a mission, and it will be a suicide mission. Within 24 hours they are to be dropped into enemy territory. Within 24 hours, many of them will be dead. We know this now, and they knew it then. Look at the determination on Eisenhower’s face, and ask yourself, how could he send these men to an almost certain death. Look at the quiet resolve on the face of the men, and ask yourself how could they face so great a mission with such calm reserve." Her er linken: http://www.old-picture.com/defining-moment...opers-D-Day.htm Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Flere som synes han høye med 23 rundt halsen ligner på Winters fra Band of brothers Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 hva var navnet på disse type soldatene og hvem ledet dem, kan både være det offisielle navnet på regimentet eller kalle navnet Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Det er vel ikke konføderasjons soldater (grey jackets), vel? I så fall ble de ledet av Robert E. Lee. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 jakkene er ikke grå nei, de er grønne og de er på nordstatenes side, jeg skal ikke ha navnet på han som ledet hæren, men han som ledet disse soldatene spesifikt. han som komanderte dette spessielle regimentet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 mannen som ledet disse har også gitt navnet til kalle navnet på disse soldatene Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Klarer ikke gjette annet enn rangers jeg men sikkert helt feil? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 ikke rangers nei, bilde gir et ganske stort hint, viss man ser på det ene våpenet Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) er det sharpshooters? dannet av Hiram Berdan? Endret 11. februar 2008 av bBax1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå