bBax1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vet dette kanskje passer dårlig i tråden men nevner det hvis noen er intereserte I min historiebok på skolen (3. klasse vgs) er det ett stort bilde under overksriften Korea-Krigen. Det festlige er at på bildet ser man både en Huey (husker ikke det ordentlige navnet) og soldater med mer moderne uniformer som bærer på m-16 rifler. Disse tingene fantes vell ikke på den tiden? Bare sånn om noen var interesert virker som en liten blunder av forfatteren det ja Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 norske skole bøker er kjennerelt dårlige. husker det var masse feil i mine bøker da jeg fikk på undomsskolen, faktisk brukte vi ikke skolebøker i flere fag på vgs. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 for å få i gang tråden igjen hva slags våpen er dette. gjerne det engelske navnet Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei er selfølgelig ingen cutlass, men de ligner litt. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Wohoo, partypartpartyparty! Endelig førte rollespillingen til noe bra. Hva skjer her? Endret 29. januar 2008 av Katalysator Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 kansje litt lurt å forandre navnet på fila før du lster den opp Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk for tipset. ;P Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 1962, masseopprør over at et universitet i Mississippi antok den første sorte studenten (James Meredith)? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vel, du er i alle fall inne på det selv om detaljene ikke stemmer helt. Mannen som står utenfor døren er guvernør George Wallace som forsøker å forhindre at Vivian Malone and James Hood, to afroamerikanske studenter, skulle få komme inn på University of Alabama. Mer kan leses her. Din tur. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vel, du er i alle fall inne på det selv om detaljene ikke stemmer helt. Mannen som står utenfor døren er guvernør George Wallace som forsøker å forhindre at Vivian Malone and James Hood, to afroamerikanske studenter, skulle få komme inn på University of Alabama. Mer kan leses her. Din tur. Nei. Dette er to forskjellige hendelser. Her er hendelsen jeg siktet til: http://en.wikipedia.org/wiki/James_Meredith Så jeg hadde ikke rett. Uansett; noen andre kan ta stafettpinnen videre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 ser ut som gallioner, er vi på 1500tallet? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Synes jeg ser conquistador hjelmer. Kan det være nederlaget til den spanske armada? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg tenkte også det, men den har vært oppe minst en gang til, så det ville kanskje være for lett her er forsten hvordan hæren, min ser ut nå her er en bilde serie, skal forestille at de trekker seg tilbake over elva oversikts bilde uten røyk, trenger fremdeles flere deler til elva en herregår med soldater inni her trekker soldater seg over leva med light dragoons i bakgrunnen 60th rifles som gir dekk ild for divisjonen forann en liten landsby, med en brigade general som overser tilbaketrekkinga oversikts bilde med røyk en annen general med hussars som livvakter annen vinkel av hussarne Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nederlaget til den spanske armadan er riktig. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Snasnt setup gunfreak, men den trenger ork'er... og ninjaer. Hva het en slik konstruksjon, og hva ble den brukt til? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er ikke det en slags hestearena eller noe? Mener å huske det fra Rome total war:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå