xusjfnjoajsn Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Hydaspes? Lenke til kommentar
alinor Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Dere er nærme, men Gunfreak har vært nærmest. Dette slaget var det siste i en lang rekke slag hvor Gunfreak19 var inne på et. Endret 8. august 2007 av alinor Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Slaget ved Lake Trasimene. eller var det..................... Slaget ved Cannae Endret 8. august 2007 av Helge_Elg Lenke til kommentar
xusjfnjoajsn Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Zama? Siste slaget, såvidt jeg husker Lenke til kommentar
alinor Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Mfrosk var riktig. din tur da. Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Slaget om Gettysburg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 feil folk som angriper, i gettysburg var det sør(grå) som angrep de Blå(nord) men det er flere slag der nord angriper en sterk posisjon som sør holder, det kunne vært Battle of Fredericksburg men der var sør bak en steinrøys. men jeg kommer ikke på noe annet, så jeg gjetter Fredericksburg Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Sure, men slike heroiske positør-bilder er aldri autentiske, alt etter hvem som bestiller bildet. Jeg er dum og sta, Gettysburg it is. Har allerede lastet opp mitt neste Questione. Lenke til kommentar
xusjfnjoajsn Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 hehe, Helge_Elg har rett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 snakka med flere eksperter og det bilde er bare feil(renger med du fant det på wiki) så vitt jeg og de vet, skjedde det aldri noe slikt under gettysburg Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Her må jeg ha opplysning om hva som skjer, ikke bare hvor dette bildet ble tatt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Det er fra vietnam krigen. Tror bildet viser vietnamesisk politi som henretter en vietcong. Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) I et psykotisk øyeblikk av god vilje, er jeg villig til å la det passere. National Police chief henretter en FNL-offiser i Saigon under Tet-offensiven 1968. Mener å huske at mannen fikk oppholdstillatelse i USA noen år senere. Din tur, snerk. Endret 9. august 2007 av Helge_Elg Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ja slik var det jah... Uansett, hvem/hva/hvor er dette? Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror du må legge ut et hint, snerk. Jeg synes vi skal være litt tilbakeholdne med å poste litt aparte malerier. Husk også at hendelsen skal være historisk. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror du må legge ut et hint, snerk. Jeg synes vi skal være litt tilbakeholdne med å poste litt aparte malerier. Husk også at hendelsen skal være historisk. 9248498[/snapback] Enig, er vanskelig å tenke seg fram til riktig hendelse med sånne bilder uten noe specs. Omgivelsene rundt får meg til å tenke på Pompeii; kan det være en spådom før utbruddet i 79? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Den er nok litt vrien ja, men maleriet er rimelig kjent. Pompeii er det ikke, vi skal tilbake enda noen hundre år. Nytt clue: Lenke til kommentar
xusjfnjoajsn Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Den greske soldaten som løp fra Marathon til Athen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Den greske soldaten som løp fra Marathon til Athen? 9249462[/snapback] Correctus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå