Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt riktig, og du har sannsynligvis postet kirkefaderen Augustin, som har skrevet bl.a. "Confessiones" (Bekjennelser). Et av kirkehistoriens viktigste verk. Augustin er en av dem som har hatt aller størst innflytelse på middlealderens intelektuelle tankesett, og den kristne lære.

(Rekker ikke å være på nettet igjen før i morgen, så det er fritt frem for andre å poste bilde dersom jeg hadde rett.

Endret av ponderstibbons
Lenke til kommentar
Det er selvsagt riktig, og du har sannsynligvis postet kirkefaderen Augustin, som har skrevet bl.a. "Confessiones" (Bekjennelser). Et av kirkehistoriens viktigste verk. Augustin er en av dem som har hatt aller størst innflytelse på middlealderens intelektuelle tankesett, og den kristne lære.

(Rekker ikke å være på nettet igjen før i morgen, så det er fritt frem for andre å poste bilde dersom jeg hadde rett.

selvfølgelig var det rett :thumbup:

Lenke til kommentar

jepp, leder for 15th Wisconsin Volunteer Regiment( det scandinaviske regiment) der 90% var nordmenn. ble senere Brigade commander og ledet flere regimenter sammen med 15th Wisconsin

du kan faktisk spille han på et spill, som jeg har. der han leder en Brigade

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
haha, waffenfreak, det har jeg aldri tenkt på

hva slags type granat er dette

orginalen ble oppfunnet rundt 1800, denne er fra ww1

Bah, har ikke navnet men det er vel den typen som sprenger noen meter over slagmarken og sprer klinkekuler blant angriperne. Etter litt googling fant jeg nok granaten. Er vel en britisk fragmentasjon-18-pound'er.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...