TomJ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) ja, mine, begynnte med det på fredag og har malt hele tiden siden da planen er å ha 1000 stykker ferdigmalt før neste jul Imponerende Gjetter vilt på at hæren er briter og krigen er The Battle of Waterloo. Edit: Er nok på villspor nå. Endret 6. desember 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 tja, vet ikke helt om jeg skal godta det, det er britter, og du er like ved riktig tid. denne krigen var en krig i en krig, et egent lite teater under napoleons krigene Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Krigen i Spania? I og med at det er briter så er det vel kanskje styrkene til Wellesley eller Moore? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 stemmer, Iberia Kampanjen(peninsular war) skal bygge den Engelsk-Portugisiske hæren ved salemanca blir ca. 1000 figurer i 1:50 skala Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 stemmer, Iberia Kampanjen(peninsular war) skal bygge den Engelsk-Portugisiske hæren ved salemanca blir ca. 1000 figurer i 1:50 skala 1000 FIGURER?? Jøsseball mann. Du er ekstrem. Har dessverre ikke tid til å finne frem bilder før sent i kveld denne gangen heller, travle dager på jobb. (Men dette er så kul tråd så jeg må en tur innom hver dag likevel.) Jeg gir ballen videre til hvem som helst. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 1000 figurer er ingen ting, er folk som skal gjennskape waterloo med nesten 10 000 figurer og de bruker 28mm figurer som er nesten dobbelt så store som mine Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Fikk tid likevel. Hvilken hendelse? Endret 6. desember 2007 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 nei, jeg lurer på om det kan være et britisk skip senket av tyskerne under ww2. tyskland mente de smuglet ammo og krigs matrialer til england, kommer ikke på navnet Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Torpederingen av RMS Lusitania i 1906. Siden det var mange amerikanere ombord er dette kanskje årsaken til at USA ble med i 1. verdenskrig. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Torpederingen av RMS Lusitania i 1906. Siden det var mange amerikanere ombord er dette kanskje årsaken til at USA ble med i 1. verdenskrig. Det stemmer, skjønt jeg regner med at 1906 var en trykkfeil, ville vært dumt å begynne å senke skip åtte år før krigen begynte (Hvis dere hadde sett nøye på det nederste bildet lot jeg vær å viske ut de to første bokstavene i navnet for å gi et lite clue.) Take it away Mastema. Endret 6. desember 2007 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Torpederingen av RMS Lusitania i 1906. Siden det var mange amerikanere ombord er dette kanskje årsaken til at USA ble med i 1. verdenskrig. Det stemmer, skjønt jeg regner med at 1906 var en trykkfeil, ville vært dumt å begynne å senke skip åtte år før krigen begynte Ops, pinlig skrivefeil der ja Hva skjer her? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Vercingetorix overgir seg til Caesar. Endret 6. desember 2007 av Myagos Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvilket slag og hvilken krig? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 har lyst til å si Culloden under det andre Jakobittopprøret men tror det er litt før det Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Andre Jakobittopprøret er riktig, men det er slaget ved Prestonpans, ikke Culloden. (21 september 1745). Jakobitterne under Lord George Murray slår regjeringstyrkene under Sir John Cope. Endret 6. desember 2007 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ponderstibbons har helt rett. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva, hvor, og når? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå