ponderstibbons Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ser vindmølle baki der. Befinner vi oss i Holland et sted? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 nja ikke holland vis man ser på klærene til generalen der skal man se at dette er en god stund før napoleons krigene (og de siste bilde jeg posta var heller ikke fra napoleons krigene, men fra første afganske krigen, jeg har også posta flere bilder fra WW1, WW2, ACW, AWI, moderne tid både sivilt og i krig, vietnam krim krigen, zulu krigen osv. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Nå er også Gunfreak en av de mest aktive personene her og det er ganske vansklig å finne på noe nytt hele tiden. Endret 2. desember 2007 av Myagos Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg synes det ser ut som slaget ved Blenheim ledet av Duke of Marlbourough. Endret 2. desember 2007 av Myagos Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 persjonen på bilde er en meget KJENT mann, og dette er vel slaget han er mest kjent for. Jeg synes det ser ut som slaget ved Blenheim ledet av Duke of Marlbourough. det stemmer Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da kommer jeg med en lett en som er i en annen tidsperiode. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Slaget ved Svolder i år 1000. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Endret 2. desember 2007 av Mastema Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Julius Ceasar som blir drept av Brutus. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Finner ikke på noe Noen ta over. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den russiske revolusjonen i 1917? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 En sinnsforvirret keiser som har mistet noen på havet og har bestemt seg for å straffe det? Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Originalt. Xerxes beordrer at vannet skal piskes fordi det våget å trosse hans vilje ved å ødelegge bruen han forsøkte å bygge ved Hellespont. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Xerxes beordrer at vannet skal piskes fordi det våget å trosse hans vilje ved å ødelegge bruen han forsøkte å bygge ved Hellespont. Korrekt. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Rekker ikke å poste noe nytt bilde før sent i kveld, så hvis noen føler seg kallet er det bare å steppe inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå