Barista Bob Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Minner om tegninger fra Den amerikanske borgerkrigen, men klarer ikke si noe sikkert, er veldig uskarpt. Lenke til kommentar
Vico Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Kan det ha noko med 30års krigen å gjøre? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 nei er mellom de to krigene dere nevner men nærmere borgerkrigen i tid, og nærmere 30års krigen i hvor det skjedde. dette er fra en av de mest kjente slagene fra denne krigen(krigene) Lenke til kommentar
Vico Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Napoleons invasjon av Russland? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 nei, riktig periode bare noen år for sent, men russerne var involvert her også. vil som sagt ha navnet på slaget, og hva bilde viser Lenke til kommentar
Vico Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Kan det vera slaget ved Austerlitz? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 nei, men du er veldig nærme, et par år frem i tiden så har du riktig slag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 skal gjøre det kjempe lett slaget er Eylau. hva er det bildet viser da Lenke til kommentar
Vico Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Eg antar det er når Napoleon setter inn kavaleriet.. Hadde han ikkje med seg sabla store mengder kavaleri i det slaget? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 ja, historiens største kavaleri angrep(i hvertfall registrerte historie) 11 000 hester og menn, det er nesten 2 ganger så mye som man ser i Return of the king Lenke til kommentar
Vico Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Det var mykje hest. Nokon andre får nesten legge ut eit nytt bilde, etter som eg ikkje har mulighet til å følge med på tråden i helga.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 tar en lett en denne gangen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Engelske soldater som blir sluppet ut over tyskland under ww1? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Invasjonen av italia ww2? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 nei, dette bilde skulle ikke være så vansklig, når jeg søker på navnet på dette på google er de 2 første bildene jeg får opp dette, bilde er ganske ikonisk, minst like ikonisk som bilde av stranda på normandie Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Operation market garden - de hoppet inn i Nederland som Tyskland for tiden hadde okkupert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Operation market garden - de hoppet inn i Nederland som Tyskland for tiden hadde okkupert. 9200826[/snapback] market garden er riktig, støste airborne oprasjon i historien Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 ser ut som jeg er den eneste som gidder å finne bilder Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Tjaa battle of Waterloo kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå