Gunfreak Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 en av de få virklig store slagene fra midelalderen. og russland vant Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det sies at Russern vant. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var du som svarte riktig Hemdall så det er bare å finne et Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 oh Ok, vet det blir mye kriger her, men fant dette i mappa mi: Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 oh Ok, vet det blir mye kriger her, men fant dette i mappa mi: SAS-raid på en argentinsk flybase under Falklands-krigen. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 oh Ok, vet det blir mye kriger her, men fant dette i mappa mi: SAS-raid på en argentinsk flybase under Falklands-krigen. Jepp! Vet du hvilken enhet det er som angriper forresten? Og hva stedet heter? Neste bilde please! Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) oh Ok, vet det blir mye kriger her, men fant dette i mappa mi: SAS-raid på en argentinsk flybase under Falklands-krigen. Jepp! Vet du hvilken enhet det er som angriper forresten? Og hva stedet heter? Neste bilde please! Jeg regner med det er raidet på Pebble Island. Nytt bilde: Hvem, Hva, Hvor, Når og Hvorfor? Endret 1. november 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvem: Palestinerne og israelske olympiadeltagere Hva: Gisselaksjon Hvor: München, olympiadorf Når: 1972 Hvorfor: tja, si det.. (Avhenger vel om man er sionist eller araber..) Eller er jeg helt på bærtur nå? Endret 1. november 2007 av Heimdall Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Münchenmassakeren var det første som slo meg og, Heimdall, så du er isåfall ikke alene på bærtur Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvem: Palestinerne og israelske olympiadeltagereHva: Gisselaksjon Hvor: München, olympiadorf Når: 1972 Hvorfor: tja, si det.. (Avhenger vel om man er sionist eller araber..) Eller er jeg helt på bærtur nå? Ding ding, ten points! kansje litt lett siden det er praktisk talt umulig å ungå å se at mannen til venstre er tysker. Din tur. Endret 1. november 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe! Ja han ser ut som en skikkelig 70-talls tysker ja! Prøver meg med ett nytt taktisk kart. Hvilket slag var dette? Hvor? Har maskert noen stedsnavn for å gjøre det litt vanskeligere, men kan poste en noe lettere kart hvis det blir for vanskelig. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Da tipper jeg grovt på Slaget ved Maiwand som var med Britene mot Afghanerne rundt 1880. Afghanerne vant slaget. Endret 1. november 2007 av Myagos Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er riktig. Man kan lese om dette berømte slaget her: http://www.britishbattles.com/second-afghan-war/maiwand.htm Da venter jeg på neste bilde... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Kan noen ta for meg denne gangen? diskusjonforumet er fortsatt bugga så jeg kan ikke laste opp bilder. Endret 2. november 2007 av Myagos Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kan noen ta for meg denne gangen? diskusjonforumet er fortsatt bugga så jeg kan ikke laste opp bilder.Du kan jo bruke http://imageshack.us/ viss du vil... Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Håper denne ikke blir for lett . Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Guadalcanal. US Marines. 1942 tror jeg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Arrgh! The memories, it was back in Iwo Jama '44, they crawled up from the ground? .. or maybe the splint in my brain causes false memory data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå