Kvassbert Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ok. Gikk på årene, styrtet i vannet, lenge siden. Lignet på Nansen (på en måte). Svært høy stilling i mitt land. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ok. Gikk på årene, styrtet i vannet, lenge siden. Lignet på Nansen (på en måte). Svært høy stilling i mitt land. Hvem er jeg? Tror du har tatt feil av Bildequiz og Hvem-Er-Jeg tråden. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ok. Gikk på årene, styrtet i vannet, lenge siden. Lignet på Nansen (på en måte). Svært høy stilling i mitt land. Hvem er jeg? Olav Trygvasson Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 JEg har tatt feil tråd ja. Beklager. Skal jeg finne et bilde is tedet da? Beklager, mye rot her nå. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 En spesifikk historisk hendelse i Norge. Beklager alt rotet tidligere. Involverer en konge. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 En spesifikk historisk hendelse i Norge. Beklager alt rotet tidligere. Involverer en konge. Har det noe med Eirik Blodøks å gjøre? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Nei, senere enn blodøks. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Nei, senere enn blodøks. Olav Trygvasson Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Denne tråden har visst dødd. jeg gir svaret. Det er den hendelsen hvor Harald Gille bar jernbyrd i Trondheim for å bevise at han var sønn bror av Sigurd Jorsalfar og derfor hadde arverett til tronen. Da er det førstemann til mølla med å ta neste bildespm. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Pompeius som flykter fra Caesar? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jernbyrd er at man legger 7 eller 9 rødglødende plogjern på bakken. Den det gjelder må deretter gå på disse, og hvis føttene er ubrente da har vedkommende rett i sin sak. I dette tilfellet hadde han "rett" i at han var bror av den sittende kongen. Da er det på en måte gud som har grepet inn og gjort det slik at det ikke ble brent. Pga at han vil skåne den rettferdige. Lenke til kommentar
valeur Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nær, men ingen sigar, Myagos. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nær, men ingen sigar, Myagos. Pompeius går i land i Egypt der han blir myrdet? Lenke til kommentar
valeur Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vel, ikke så nær som det, men riktig type hendelse. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vel, ikke så nær som det, men riktig type hendelse. Var det rett ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 oki tar en ny en Hva skjer her? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 De halshugger Ludvig den 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå