PzMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 På tide å komme med et hint: Som en del av utvelgelse- og trenings prosessen til denne enheten ble sult aktivt anvendt mao. rekruttene ble ikke gitt noe mat de første tre til fire dager. Når de først fikk mat så bestod måltidet av råttent kjøtt (hvorvidt det er en myte eller ikke vet jeg ikke - personlig ville jeg aldri rørt kjøtt i afrika som var eldre enn en halv time). Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Mer enn 24 timer har gått siden oppgaven ble gitt så da er det på tide å redusere vanskelighetgraden. Som meep-meep nevnte, soldatene tilhører den rhodesiske hæren (Rhodesian Army). Enheten deres er (som hintet av treningbeskrivelsen) det man kaller en spesial styrke. Navnet deres kommer fra et kjent engelsk oppdagelsesreisende. Deres motto var "pamwe chete". Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da må det være Selous Scouts, en enhet i de rhodesiske spesialstyrkene Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da må det være Selous Scouts, en enhet i de rhodesiske spesialstyrkene Riktig. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da er det tid for ny oppgave Hvilken krig skal vi til nå? Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Tror den oppgaven har vært en gang før. Uansett det er Koreakrigen det er snakk om. Noen andre kan ta neste. Endret 6. desember 2009 av PzMan Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvilket fly er dette, og hva gjorde at dette var et av de sikreste og mest slag kraftige flyene? Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvilket fly er dette, og hva gjorde at dette var et av de sikreste og mest slag kraftige flyene? Det der er en F6F-3. Tekniske detaljer gidder jeg ikke å liste opp fordi det gir ingen mening hvis ikke karakteristikker til japanske fly også listes opp. Den var kjappere enn japanske fly, kraftigere armert og hadde kraftigere våpen. Og etter Midway hadde japanere ikke så mange erfarne piloter. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Riktig =) Og den var kjent som: Hellcat Endret 7. desember 2009 av berniy Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen andre kan ta neste... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tar den jeg Hvilket slag er dette? Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Tar den jeg Hvilket slag er dette? Camarón slaget. Siden jeg er rimelig sikker på at jeg har rett kommer jeg med neste oppgave. Hvis man kan ikke svaret på denne her så bør man ikke delta på historie forumet Endret 7. desember 2009 av PzMan Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Grunnloven som blir skrevet på 17. Mai, 1814. : ) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Siden jeg er rimelig sikker på at jeg har rett kommer jeg med neste oppgave. Hvis man kan ikke svaret på denne her så bør man ikke delta på historie forumet Selfølgelig har du rett Endret 7. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hvilket land, når er dette og hvem er dette Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Er det ikke uberkvaal som skal komme med neste oppgave? Karen som scannet det påstår at det vi ser på bildet er tyske soldater i Polen som krysser en ødelagt bru - men operasjonen Barbarossa startet 22.06.1941 noe som tyder på at hans info ikke stemmer (det er sommerstid i Polen mens bildet viser snø på bakken). Endret 8. desember 2009 av PzMan Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er det ikke uberkvaal som skal komme med neste oppgave? Karen som scannet det påstår at det vi ser på bildet er tyske soldater i Polen som krysser en ødelagt bru - men operasjonen Barbarossa startet 22.06.1941 noe som tyder på at hans info ikke stemmer (det er sommerstid i Polen mens bildet viser snø på bakken). så ditt svar er? Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 så ditt svar er? At karen som scanna bildet bomma totalt og at grunnet typografien på skiltet, terrengforhold rundt broen, samt byggematerialene så tipper jeg at vi skal til balkan, til Jugoslavia. Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 så ditt svar er? At karen som scanna bildet bomma totalt og at grunnet typografien på skiltet, terrengforhold rundt broen, samt byggematerialene så tipper jeg at vi skal til balkan, til Jugoslavia. bra svar får når jeg tenker meg om så ligger polen på et veldi glatt område, tenker meg til at du har rett. kunne fårestille meg at dette er langt sørøst i polen, bare en mulighet kanskje. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor og Hva skjedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå