medlem-173043 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 JEG er halvveis:) ^^ men finner du ut resten Lenke til kommentar
Vale Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det virker som om det ligger en bunker i enden av Russeveien... Er det den du mener? Så står kanskje granaten rett utenfor da? Endret 2. november 2009 av Vale Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 nei, jeg kan si så mye som at dette ligger i vestfold. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Damn, forslaget mitt var jo langt unna.... Bokstavlig talt Lenke til kommentar
Vale Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror jeg vet det nå... Vardås fort på Nøtterøy, stemmer det? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 oh yes tør jegspøre hvordan du fant ut det? intens googling? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Dine antakelser er temmelig korrekte:) Link Kjempefin side forresten Neste oppgave blir å finne ut hvilke regiment som hadde dette emblemet! Endret 3. november 2009 av Vale Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dine antakelser er temmelig korrekte:) Link Kjempefin side forresten Neste oppgave blir å finne ut hvilke regiment som hadde dette emblemet! hehe, en av de som lagde siden er lærer på skolen min men jeg tror det er (fram til 1939) den Amerikanske 40 eller 45 infanteri divisjon hvis det er rett er oppgaven fri. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Stemmer at det er den 45, ja. Du får den, selv om du garderte deg... Vil bare benytte sjansen til uttrykke min "sorg" over at svastika som symbol ble ødelagt av nazistene.... Det står jo for noe helt annet enn det det de fleste tror. Du vil ikke slenge ut en oppgave til altså, Admiral? Edit: Han sa selv at ordet er fritt, så bare post i vei! Endret 3. november 2009 av Vale Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nye oppgave. Oppgaven denne gangen blir fortelle hvilken hendelse bildet er hentet fra. Et hint vil komme kl. 21-22 om folk har store problemer. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hint: Vi er i Europa Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser ut som en rettsak av noe slag Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skyter fra hofta og sier rettsaken mot Argentinas diktator Leopoldo Galtieri og hans kumpaner i 1982... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skyter fra hofta og sier rettsaken mot Argentinas diktator Leopoldo Galtieri og hans kumpaner i 1982... Jeg tror det kan bli litt vanskelig mtp. at vi tross alt er i Europa. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Lål, feil tråd. Beklager. Endret 4. november 2009 av Bratwürst mit Senf Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skyter fra hofta og sier rettsaken mot Argentinas diktator Leopoldo Galtieri og hans kumpaner i 1982... Jeg tror det kan bli litt vanskelig mtp. at vi tross alt er i Europa. :!: Det har du rett i, gitt... Til mitt forsvar må jeg si at jeg var ikke meg selv når jeg skrev innlegget! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tja, Spania har jo lover som i sin tid ble brukt i forsøket på å straffeforfølge Pinochet, så helt far fetched er det vel heller ikke. Men det trenger ikke å bety at det er rett. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kanskje det er en mafiarettsak? Falcone og Maxi Trial f.eks.. Hva tror du Simon? Takk for moralsk støtte forresten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå