Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre

 

Han tilhører en gruppe mennesker, som til tross for, eller kanskje på grunn av, sin vanvittige grusomhet, fortsetter å fasinere opptil flere av oss. Ikke uvanlig å finne dem i både film og litteratur....

 

Dette eksemplaret opererte i USA fra han var 27 år gammel. Han er ikke av de mest kjente, tror jeg, og grunnen til at jeg valgte han er litt tilfeldig.

Endret av Vale
Lenke til kommentar
Han tilhører en gruppe mennesker, som til tross for, eller kanskje på grunn av, sin vanvittige grusomhet, fortsetter å fasinere opptil flere av oss. Ikke uvanlig å finne dem i både film og litteratur....

 

Dette eksemplaret opererte i USA fra han var 27 år gammel. Han er ikke av de mest kjente, tror jeg, og grunnen til at jeg valgte han er litt tilfeldig.

 

Ut fra beskrivelsen antok jeg at det er snakk om en massemorder. Kjapp søk på wiki og jeg finner frem til han her:

 

Richard Trenton Chase

 

 

 

Hvem er denne mannen og hva er han kjent for?

 

post-175153-1256653085_thumb.jpg

Endret av PzMan
Lenke til kommentar
Ikke henne nei, desverre!

 

Hun her var litt mer underground, kan man si.... Hun drev med mye rart; singer\songwriter, skuespiller, modell m.m.. Hang mye i kunstnerkretser.

 

Kulturelt sett så er jeg en barbar men "google skillz comes to rescue once again":

 

Nico (Christa Päffgen)

 

 

På tide å få denne tråden på riktig spor (med tanke på at oppgavene skal handle om historiske hendelser) - dermed er det på tide med enda en oppgave som handler om obskure kriger:

 

Hvilken krig og hvem er det vi ser på bildet?

 

post-175153-1256763705_thumb.jpg

Endret av PzMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...