Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel den notoriske falske (or is it..) alien videoen som ble sluppen i statene en gang. Den var vel ment til å vise en hemmelig obduksjon av en Roswell alien. Men jeg husker ikke helt hva den het eller når dette var.

Riktig, det var Roswell hendelsen. Da gjenstår bare datoen på når dette litt uheldige romvesen kræsjet med sin UFO i New Mexico.

HEEEI! Dette svarte jo jeg på, på forrige side :p

Lenke til kommentar
Da må det bli Chester Arnold Arthur, nr 21. i rekken. :)

Ikke rart jeg ikke husket ham, han er en av de totalt ukjente presidentene fra tiden før århundreskiftet.

-

Jeg er ganske sikker på at jeg har rett, og poster ny oppgave. :)

post-36083-1256513064_thumb.jpg

Bildet viser åstedet for et slag. I slaget brukte en mann en svært tung rifle til å skyte ned en fiende på rekordlang avstand.

Hvilket slag, og hvilket våpen snakker vi om? En kokosnøtt til de som vet hvem som avfyrte skuddet. :)

Ukjent er han da vitterlig ikke, for de som har sett Die Hard 3 ihvertfall. Der er han veldig sentral :)

Lenke til kommentar

Bath School hvor 3 bomber gikk av og drepte 45 stykker.

Føler det er juks å søke i wikipedia mennemenn, men til mitt forsvar må jeg si at jeg VISSTE jeg hadde sett det bilde før når jeg saumfarte wikipedia for skollemassaker-relaterte artikler etter jeg ble facinert av Colombine.

Lenke til kommentar

Det er Shiro Ishii, japansk vitenskapsmann som gjennomførte eksperimenter med biologiske våpen på krigsfanger. :)

Sikker på at jeg har rett, så poster ny oppgave. :)

-

post-36083-1256591878_thumb.jpg

Denne mannen var en av mange som deltok under underskrivningen av den amerikanske uavhengighetserklæringen, han var i så måte også den yngste som deltok.

Hvem var han? :)

Lenke til kommentar

Siden jeg er helt sikker på at jeg har rett

Siden jeg er helt sikker på at jeg har rett på forrige, peiser jeg ut ny oppgave før jeg må forlate computeren her.

Tar litt norsk historie....

post-124716-1256593450_thumb.jpg

Hvilken hendelse er dette bildet fra?

[EDIT] Sett i gang neste oppgave om den ikke blir løst i løpet av noen poster.

Endret av DJ_Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...