PzMan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Første gang jeg er i denne tråden her, skal prøve å finne noe spennende. Skal begynne å følge med på denne, dette likte jeg Selv om innlegget til Simon Aldra over ledet meg til et ganske konkret svar får jeg vel prøve Ønsker å vite hva dette er, omtrentlig publiseringsdato og hvem det er på bildet. Og hvor dette er! Har med Jack The Ripper å gjøre: "With the Vigilance Committee in the East End: A Suspicious Character" from The Illustrated London News, 13 October 1888 Lenke til kommentar
Vale Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sherlock Holmes og Dr.Watson betrakter noe som kan være Jack the Ripper:P. Vi er i Londons East End høsten 1888... Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Første gang jeg er i denne tråden her, skal prøve å finne noe spennende. Skal begynne å følge med på denne, dette likte jeg Selv om innlegget til Simon Aldra over ledet meg til et ganske konkret svar får jeg vel prøve Ønsker å vite hva dette er, omtrentlig publiseringsdato og hvem det er på bildet. Og hvor dette er! Har med Jack The Ripper å gjøre: "With the Vigilance Committee in the East End: A Suspicious Character" from The Illustrated London News, 13 October 1888 Korrekt! Sherlock Holmes og Dr.Watson betrakter noe som kan være Jack the Ripper:P. Vi er i Londons East End høsten 1888... Også riktig PzMan gjettet riktig først, men Vale tok stedet. Hmm.. Førstemann til å poste ny? Endret 23. oktober 2009 av Aleksander-yo Lenke til kommentar
Vale Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg foreslår på det aller sterkeste PzMan Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg foreslår på det aller sterkeste PzMan Takker men du får gjerne ta neste da jeg idag er ikke i det kreative hjørnet Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hvilken krig kan linkes til dette kartet? Landene med oransje, er sentral maktene i krigen. Landene med grønt deltar som allierte i krigen. Landene med grått er nøytrale. Endret 23. oktober 2009 av IDF Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Den er for lett - første verdenskrig... Teknisk sett så er det Vale som skulle komme med en ny oppgave... Endret 23. oktober 2009 av PzMan Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Den er for lett - første verdenskrig... Teknisk sett så er det Vale som skulle komme med en ny oppgave... Ja meningen at den skulle være lett. Dette var bare pause underholdning, menst vi tekninsk sett venter på Vale sin oppgave. Endret 23. oktober 2009 av IDF Lenke til kommentar
Vale Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Teknisk sett så har faktisk ikke Aleksander-yo utpekt en vinner ennå.... Mente, og mener, at PzMan hadde riktig svar på den Jack the Ripper oppgaven. Nå over til det praktiske. Alle har lyst til å være med å tippe, men ingen vil nødig legge ut oppgave, med all jobb og ansvar det fører med seg:) Dårlig kombo i en tråd som denne! Men hadde jeg visst at dere ventet på min opgave, så kunne jeg sikkert lagt ut en.. Men nå er det, praktis og teknisk, helt sikkert PzMans tur! Eller? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 For å gjøre forvirringen total, legger jeg ut ny oppgave... Mens vi venter på PzMan:) Hvilke kjent hendelse foregikk både foran og bak disse murene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Slaget ved alamo, det er alamo kirken Lenke til kommentar
Vale Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og det er selvfølgelig helt riktig, Gunfreak! Gratulerer:) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvem er dette og hva er han kjent for Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Levde tidlig og mitten av 1700tallet Han verk brukes den dag i dag og han er den mest kjente mennene i sitt felt, faktisk var det han som fant opp dette feltet. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Snakker vi Voltaire? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei, Han er å finne på pengeseddel i sitt hjemland. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Vitenskapsmann som har skrevet et anerkjent verk, altså. Fra opplysningstiden.... Avbildning på seddel kan bety ikke-europeer. Kan svare Benjamin Franklin. Ligner ikke i det hele tatt, men.... Endret 24. oktober 2009 av Vale Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Vitenskapsmann, ja helt klart, men han har nok større betyding for sitt vitenskaplige felt. Han var mer en obervatør enn forsker I at han ikke gjorde vitenskaplige forsøk. PS. Han var ikke amerikaner, ble født et år senere enn Franklin men døde mange år før han Endret 24. oktober 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og det er ikke Isaac Newton? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Den svenske naturforskeren og legen Carl von Linné.... Takk for hjelpa, freak:) Var på bloggen din forresten. Arbidsom hobby du har... Edit: Blir ny oppgave litt senere i kveld... Endret 24. oktober 2009 av Vale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå