Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gidder ikke mer, så bare post en ny en, om det er riktig! For øvrig er Into the wild en av de bedre filmopplevelsene jeg har hadt.... Litt av en type denne Christopher, gitt. Mens vi sitter her og råtner forrran PCen, gjetter bildegåter. Fy faan, det er best å ikke tenke så mye på det i grunn :!: Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er helt riktig! Ja fy faen for en kar! Og filmen er en mine beste filmopplevelser! Lenke til kommentar
Vale Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hvilke navn er disse kjent under? Endret 14. august 2009 av Vale Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvilke navn er disse kjent under? The Wild Bunch, Butch Cassidy helt til høyre, Sundance til venstre? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Holder lenge:) Post nytt om du gidder... Beklager litt rot med redigering forresten. Tekniske problemer i hodet... Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hvem er dette? Endret 14. august 2009 av Sjofel_Imperium Lenke til kommentar
Vale Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hmm? Dypt tenkende ung mann, noe feminint over seg... Muligens på en liten absinthtripp? Er jeg langt unna om jeg tipper Oscar Wilde, forfatteren? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg tenkte også Wilde først, men jeg fant ingen bilder av han som ligner Lenke til kommentar
Vale Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) "En bohem" var det første som slo meg... En ung Victor Hugo? Noen kan bla igjennom hele wicki Kan jo tippe meg gjennom kulturpersonlighetene fra 1800-tallet til jeg tilfeldigvis treffer også Tror det kan bli vanskelig dette, uten andre ledetråder enn bildet! Endret 14. august 2009 av Vale Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 "En bohem" var det første som slo meg... En ung Victor Hugo? Noen kan bla igjennom hele wicki Kan jo tippe meg gjennom kulturpersonlighetene fra 1800-tallet til jeg tilfeldigvis treffer også Tror det kan bli vanskelig dette, uten andre ledetråder enn bildet! "Bohem" og Oscar Wilde er langt unna, dessverre Hint: Han har sterk forbindelse til en veldig kjent "gunslinger". Lenke til kommentar
Vale Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Doc Holiday? Ser forresten ut som du kan ha rett, Gunfreak.. Har googla litt, og likner mistenkelig mye:) Endret 14. august 2009 av Vale Lenke til kommentar
Androish Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er ikke Robert Ford. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er ikke Robert Ford. Hva med mannen som skutte nevnte person? ^^ Lenke til kommentar
Vale Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bat Masterson? Ligner ikke men... Alle disse gunslingerne hadde jo bart! Han her ligner jo mer på en dandy fra Europa! Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bat Masterson? Ligner ikke men... Alle disse gunslingerne hadde jo bart! Han her ligner jo mer på en dandy fra Europa! Kan røpe at han er født i Europa, men emigrerte til USA. Ikke Robert Ford, ikke Bill Masterson, ikke Edward O'Kelly (som drepte Robert Ford) og ikke Doc Holiday. Jeg kan også nevne at personen ikke er en gunslinger selv, men er sterkt knyttet til flere (hvorav en veldig kjent). Lenke til kommentar
Vale Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Allan Pinkerton var jo født i skottland, og dannet detektivbyrået med samme navn... Fikke etterhvert konrtakt med George Brinton McClellan. Er det han du tenker på? Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Allan Pinkerton var jo født i skottland, og dannet detektivbyrået med samme navn... Fikke etterhvert konrtakt med George Brinton McClellan. Er det han du tenker på? Nei, dessverre. Men godt forsøk! Det er godt mulig at selv hvis jeg hadde sagt navnet hans ville dere ikke visst hvem han var (uten wikipedia såklart). Han gjorde ikke seg selv kjent, men en konflikt, som han stod i midten av og senere tok livet av han. Og ut av denne konflikten kom en av de mest kjente "outlaws" noensinne. Si ifra hvis det er FOR vanskelig eller dere vil ha flere hint, dette er første gang jeg poster oppgave :S Lenke til kommentar
Vale Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Så denne karen var ukjent før denne konflikten, ble kjent gjennom samme konflikt, som tok livet av han? Ut av denne konflikten kom det en allment kjent revolvermann. Riktig? Andre får svare på flere hint eller ikke... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er det han fra den sorte hånd som drepte den prinsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå