Sjofel_Imperium Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Virker som vi trenger no hint her ass Ser litt ut som bildet er tatt i Norge på 70-80-tallet? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nei, ikke Norge. Hint: De tre som begraves her (kun to graver kan ses), var lederene av en terrorgruppe på 60-70 tallet Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er begravelsen for lederne av RAF (Red Army Faction) Bader, Ensslin og Raspe. Den var faen ikke lett Var den stjerna på det flagget som ble løsningen Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvem var kisen til høyre på dette bildet? Hna blir regnet som en martyr og helt av sine egne Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er begravelsen for lederne av RAF (Red Army Faction) Bader, Ensslin og Raspe. Den var faen ikke lett Var den stjerna på det flagget som ble løsningen Bytter du ut Ensslin med Meinhof hadde du fått full pott, men skitt au riktig var det lell. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 IRA-lederen Bobby Sands fatale sultestreik i 1981? Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Så riktig som det kan få blitt Fyr nytt bilde Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tror det er laget en film om han, sant? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 En av de aller mest berømte. Har du lest Morgan Kane, husker du nok navnet... Hint kommer eventuelt i kveld før leggetid Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ser ut som en Soux, så da tipper jeg Crazy Horse, siden han ser ganske ung ut. Enten det eller Red Cloud. Sitting Bull var Cherokee? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Mener alle de du nevnte var sioux i en eller annen form, faktisk... Du tippet tre ganger i samme post Fortsetter du sånn, så kan du jo komme i skade for å tippe riktig.... Det er forresten noe litt magisk over Native americans.... Du kødder ikke med meg liksom.... Respekt, mann Edit: Sitting bull var en felle, ja Endret 13. august 2009 av Vale Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) - Endret 13. august 2009 av Vale Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Stemmer ikke Trykka forresten på den jævla "tørr tdu trykke"-signaturen din... Den var ekkel Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Stemmer ikke Trykka forresten på den jævla "tørr tdu trykke"-signaturen din... Den var ekkel Aldri blitt rickrolla før eller? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hans mor var hvit, og det var kanskje grunnen til at han prøvde å innrette seg etter vår måte å leve på. Men han var også en fryktet leder i krig. Han skulle etterhvert bli quahadienes siste leder. Etter nederlaget i et slag ved Adobe Walls, hvor han ble såret, overgav han seg, flyttet til et reservat og ble etterhvert en fremgangsrik farmer... Han er også kjent for å ha vært med på å stiftet en kirke, en crossovergreie mellom kristendommen og indiansk shamanisme, hvor peyote ble sett på som et sakrament. Denne kirken er aktiv også i dag THE WHITE MAN GOES TO HIS CHURCH TO TALK ABOUT GOD. THE INDIAN GOES INTO HIS TIPI TO TALK TO GOD. THE GREAT SPIRIT GAVE PEYOTE TO THE INDIANS FOR HE NEEDED TO TALK TO THEM DIRECTLY. Nå da, gutter, er det bare å google i vei. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Stemmer ikke Trykka forresten på den jævla "tørr tdu trykke"-signaturen din... Den var ekkel Aldri blitt rickrolla før eller? noop, og det var en sjelsettende opplevelse... Skremmende og dyp som en dårlig trip på flein! Ser du har en annen link der også... Neste gang jeg vil ha det vondt med med selv, så trykker jeg. Skriv heller navnet på denne karen du. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Quanah Parker f. 1852 - 23. februar 1911. Vale har skrivd såpass mye om han så jeg gadd ikke det. Denne tror jeg blir litt tricky, håper jeg. Endret 13. august 2009 av CThomassen Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dett er den 22 år gamle Christopher McCandless som var akkurat ferdig med college og hadde nå en lovende fremtid foran seg, da han valgte å reise ut i villmarken på jakt etter eventyr framfor å leve et privilegert liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå