Vale Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Slaget ved Leipzig 1813, Napoleon og allierte mot, tja halve europa med russland i front? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Eller kanskje slaget ved Maloyaroslavetz. 1812? Det er russere vi ser der , sant? Skulle det slumpe til å være riktig, må noen andre legge ut. Eller dere kan vente til i morgen... Endret 2. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Leipzig er riktig, der er østriske Cuirassiers vi ser. Hele dioramaet kan seees her http://www.croebern-1813.de/index2.html Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jøss... Gull for dioramafolket Har ikke vært så mye borti sånt før. Artig å se noe så detaljert.... Må være utrolig tidkrevende. Jeg kunne aldri drevet med sånt. Hadde nok hivd ting veggis etter 10 min.... Skal prøve å finne en fredelig oppgave nå, og kanskje fra litt nyere tid! Litt lite trafikk her.... Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Nå har jeg ikke gjort dette før, men jeg håper det blir riktig om jeg gjør det sånn! Bær over med meg om det ikke er det Hvorfor er disse menneskene samlet? Endret 3. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Denne situasjonen kom som en direkte følge av den første Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nord-Vietnam og USA undertegner fredsavtalen i Paris? Lenke til kommentar
Bananagrabber Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Henry Kissinger besøker Kina. EDIT: Så ikke det første bildet. PROC blir opptatt i FN? SALT-avtalene? Endret 3. juli 2009 av Bananagrabber Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nord-Vietnam og USA undertegner fredsavtalen i Paris? Riktig det, vettu! 27.januar, 1973 i Paris, ja...... Det andre bildet visere herrene Henry Kissinger og Le Duc Tho som ble tildelt Nobels fredspris samme år. Kun Kissinger tok imot... Det er bare å kjøre på for min del! Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må bare beklage at jeg svarte og ikke la ut bilde et par sider tilbake. Ble litt hektisk her med Quart og slikt Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Må bare beklage at jeg svarte og ikke la ut bilde et par sider tilbake.Ble litt hektisk her med Quart og slikt Du må gjerne legge til et bilde nå, hvis du vil..... Det er ikke store trafikken her , for å si det sånn! I følge reglene er det visst *meep*meep* sin tur, men det er sikkert greit. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ok, skal vi prøve med et ikke militær bilde Hvem er dette, og hva er han kjent for Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Eller eventuelt Karl Marx? Edit: Så ikke siste innlegg... Endret 7. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Han opptaget noe stor noe, men han gjorde det samtidg med en annen mann, som er mye mer kjent, kanskje fordi han faktisk hadde gjort mer jobb i feltet. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hmmm.. Pussig! Hadde faktisk tenkt å prøve meg på Darwin, men jeg visste at han var skallet, så jeg droppet det... Jeg svarer Alfred Russel Wallace. Endret 7. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Er helt sikker, så jeg fant dette bildet.... Han er ikke aktiv lenger, for å si det sånn Fyr løs Endret 7. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Han var den åttende i sitt slag, og det er ikke så veldig lenge siden han døde, faktisk. Er det noen som er sikre, så bare post ny oppgave Lenke til kommentar
Vale Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det ha er mest kjent for, begynte han med på 60 tallet. I løpet av de følgende årene hadde han to sjefer, før han måte finne seg en annen jobb. Dere har nok hørt om sjefene også.... Endret 8. juli 2009 av knutj78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå