Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller kanskje slaget ved Maloyaroslavetz. 1812? Det er russere vi ser der , sant?

Skulle det slumpe til å være riktig, må noen andre legge ut. Eller dere kan vente til i morgen...

Endret av knutj78
Lenke til kommentar

Jøss... Gull for dioramafolket :) Har ikke vært så mye borti sånt før. Artig å se noe så detaljert.... Må være utrolig tidkrevende. Jeg kunne aldri drevet med sånt. Hadde nok hivd ting veggis etter 10 min....

Skal prøve å finne en fredelig oppgave nå, og kanskje fra litt nyere tid! Litt lite trafikk her....

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke gjort dette før, men jeg håper det blir riktig om jeg gjør det sånn! Bær over med meg om det ikke er det :roll:

Hvorfor er disse menneskene samlet?

post-195894-1246631217_thumb.jpg

Endret av knutj78
Lenke til kommentar
Nord-Vietnam og USA undertegner fredsavtalen i Paris?

Riktig det, vettu! 27.januar, 1973 i Paris, ja......

Det andre bildet visere herrene Henry Kissinger og Le Duc Tho som ble tildelt Nobels fredspris samme år. Kun Kissinger tok imot...

Det er bare å kjøre på for min del!

Lenke til kommentar
Må bare beklage at jeg svarte og ikke la ut bilde et par sider tilbake.

Ble litt hektisk her med Quart og slikt ;)

Du må gjerne legge til et bilde nå, hvis du vil..... Det er ikke store trafikken her , for å si det sånn! I følge reglene er det visst *meep*meep* sin tur, men det er sikkert greit.

Lenke til kommentar

Det ha er mest kjent for, begynte han med på 60 tallet. I løpet av de følgende årene hadde han to sjefer, før han måte finne seg en annen jobb. Dere har nok hørt om sjefene også....

Endret av knutj78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...