Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SS karen på det nederste bildet, han i forgrunnen, heter visstnok Josef Blösche.... Ser ut som han liker seg godt! jeg tror også bildet er tatt under flyttingen av jødene etter Warzawa opprøret. Men det hjelper jo ikke mye nå :)

Lenke til kommentar
SS karen på det nederste bildet, han i forgrunnen, heter visstnok Josef Blösche.... Ser ut som han liker seg godt! jeg tror også bildet er tatt under flyttingen av jødene etter Warzawa opprøret. Men det hjelper jo ikke mye nå :)

Pirk, pirk. :innocent: Den fremste soldaten på det nederste bildet er faktisk ikke tysker, men en polsk politisoldat i tysk tjeneste.

Lenke til kommentar

Pirk, pirk. :innocent: Den fremste soldaten på det nederste bildet er faktisk ikke tysker, men en polsk politisoldat i tysk tjeneste.

hehe Det var veldig pirk, ja.... :p

Ser ut til å være en adelsmann, kannskje fra 1750-1800? Skal lete litt...

Endret av knutj78
Lenke til kommentar

hehe Det var veldig pirk, ja.... :p

Ser ut til å være en adelsmann, kannskje fra 1750-1800? Skal lete litt...

Ja kan med en gang si at det IKKE er 1800, klestilen på 1800 var veldig anderldes

Lenke til kommentar

Drister meg frempå med en lett en. Dette er en gavepakke, men se om dere får det til uten å google. Jeg vil vite hvme som sa dette:

Men, this stuff that some sources sling around about America wanting out of this war, not wanting to fight, is a crock of bullshit. Americans love to fight, traditionally. All real Americans love the sting and clash of battle...Americans play to win all of the time. I wouldn't give a hoot in hell for a man who lost and laughed. That's why Americans have never lost nor will ever lose a war; for the very idea of losing is hateful to an American.

Dette var også litt av en type :)

Lenke til kommentar

Enda en grunn til å ikke røyke....

Tenkte på Pattons tale til soldatene rett før landgangen , ja... Skulle sette mot i dem! Usikker på datoen. Har sett forskjellige.

Valgte oppgaven fordi jeg så at KarL Malden er død. Han spilte Gen. Omar N. Bradley i den glimrende filmen "Patton" fra 1970. Alle må se den!

Lenke til kommentar

"Oscar winner Karl Malden has died at his home in Brentwood, Los Angeles, three years shy of his 100th birthday. The Streets of San Francisco star was born in Chicago, Illinois in 1912 and raised in Gary, Indiana - coincidentally the birthplace of Michael Jackson, who died last week."

IMDB ser de rareste sammenhenger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...