Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er en "kepi" og jeg mener å huske den blei først brukt av den franske hær. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Eller er det franske Charles de Gaulle du mener? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 kepi er riktig og det var Charles de Gaulle jeg tenkte på Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvem får lage ny oppgave? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Da klarte jeg det til slutt selv om det ble en god del søking Legger ut ny jeg da. Hvem er dessa karane, og hva er de kjent for? Endret 3. mai 2009 av CThomassen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er sikker, så hvem er dette Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 det er benedict arnold ja, skjekka wiki. bare å legge ut neste oppgave Walker Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er ute etter navnet på klanen og under hvilken krig dette bildet er tatt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Satsumaklanen, Boshinkrigen. Edit: Haha, ser nå at du glemte å endre på filnavnet. Jaja, det var uansett ganske enkelt å finne ut av. Bildet var på den første siden med resultater for samurai clan på Google Image Search. Endret 4. mai 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Dæven! Det var kjapt. Og det er riktig. Din tur! Edit: Ja, det var dumt Endret 4. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er lett gjort. Jaja, nytt bilde. Personen som er avbildet er ganske kjent, så det burde ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha, nei. Tenkte noen kom til å sjekke filnavnet, så jeg la inn noe tull der. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Minner folket om at leken går ut på å gjette historiske hendelser, ikke historiske personer...> (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) OK, vi kan kanskje prøve å holde oss til hendelser fra nå av. Hint: Ledet 12. SS-Panzer-Division "Hitlerjugend" i en periode og bar Ridderkorset. Endret 5. mai 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå