Bananagrabber Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Når? Hvor? Hvorfor? Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Napoleonkrig, 1820 årene, aner ikke hvor. rein gjetting hehe Muligens i Danmark pga flaggene Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Når? Hvor? Hvorfor? Kampene ved Dybbøl skanse under den andre schlesiske krig (usikker på skrivemåten) i 1864. Tyskland angriper Danmark. Lenke til kommentar
Bananagrabber Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Når? Hvor? Hvorfor? Kampene ved Dybbøl skanse under den andre schlesiske krig (usikker på skrivemåten) i 1864. Tyskland angriper Danmark. Den andre Schleswig-Holstein krigen. Men det er riktig. Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Seriøst, det håper jeg ingen kan uten å google rundt som gud Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde ikke greid den, da jeg rett og slett ikke viste om krigen(flau) Men utfra klærene på bilde ville jeg greid å gjette meg til rundt mitten av 1800tallet, og med litt wiki søk hadde jeg greid det, men ikke uten å lete. Har man lest artikkelen om krigen før så kan man jo ha flaks å klare det Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Seriøst, det håper jeg ingen kan uten å google rundt som gud Akkurat samme bildet er brukt i Aschehougs verdenshistorie og en del andre bøker, men jeg tilstår at jeg måtte google årstallet. Neste, Hva er disse gutta kjent for? bb.bmp Endret 9. april 2009 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvertfall ikke den mest kjente krigen, kan ikke huske å ha lest eller lært noe om den, men morsomt med noe som er vanskelig. Stå på! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Seriøst, det håper jeg ingen kan uten å google rundt som gud Akkurat samme bildet er brukt i Aschehougs verdenshistorie og en del andre bøker, men jeg tilstår at jeg måtte google årstallet. Neste, Hva er disse gutta kjent for? bb.bmp Første to menn til å nå toppen av mounteverest Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jupp. Edmund Hillary og Tenzing Norguay Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Haha var noen andre som hadde den samme quizen og fikk ikke godkjent svar da de svarte Tenzing Norguay. En liten notis i The Times of India i dag forteller at Tenzing, som døde i 1986, i likhet med endel andre nepalesere får endret navn på grunn av opprydding i gamle dokumenter. I historiebøkene skal han nå hete Tenzing Dorjee Sherpa. Han ble eid ja Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Eehh.. Henrik Wergeland? Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Haha var noen andre som hadde den samme quizen og fikk ikke godkjent svar da de svarte Tenzing Norguay. En liten notis i The Times of India i dag forteller at Tenzing, som døde i 1986, i likhet med endel andre nepalesere får endret navn på grunn av opprydding i gamle dokumenter. I historiebøkene skal han nå hete Tenzing Dorjee Sherpa. Han ble eid ja Jøss, alltid noe nytt å lære. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Eehh.. Henrik Wergeland? Jupp, tenkte på en lett norsk en Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Waco siege med david koresh Lenke til kommentar
Anseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ligner på John Lennon men tror ikke det er han? Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Waco siege med david koresh Quite so. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå