ponderstibbons Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er kanskje et semafor tårn, jeg vil tro slutten av 1700tallet Helt riktig. Fra Claude Chappes system av semafor-tårn i frankrike. En genial oppfinnelse som kom rett før den elektroniske telegrafen. Take it away. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hvem er denne mannen Og hvilken hendelse er han tilknyttet Endret 8. april 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Var han gangster? 1930-tallet + -? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei han var "snill" og vi skal til rett etter krigen Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 hmmm, nei den blir for vanskelig for meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er snakk om et "slag" Eller en "krig" vi er ute etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er mange kriger da,men snakker vi ness? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eliot Ness. Tolker spørsmålstegnet som et nei Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, er som sagt rett etter krigen altså etter 45 og vi er i usa Med slag og krig mener jeg at hendelsen har to navn, det ene navnet har battle i seg det andre war Men med "" hinter jeg til at man ville ikke klassifisere dette som en ekte krig eller ekte slag Da det er small scale Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hendelsen involverer flere WW2 veteraner Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skal legge meg så jeg kommer med et stort hint Denne hendelsen brukes av pro våpen lobby og pro våpen folk som et eksempel på hvorfor man må ha rett til å eie og bære skytevåpen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Navnet på "slaget" er det samme som en kjent by i europa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det var et opprør mot noen Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sorry Gunfreak. Det har gått over 24 timer og ingen av oss ser ut til å klare det så jeg legger ut en ny. Men fortell gjerne hva det var. Her er neste: Lenke til kommentar
Bananagrabber Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Battle of Athens i 1946. Opprør mot det lokale styret i Athens, Tennessee, som ble anklagd for korrupsjon og og skremming av velgerne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Battle of Athens i 1946. Opprør mot det lokale styret i Athens, Tennessee, som ble anklagd for korrupsjon og og skremming av velgerne. Det er riktig, Brukt av pro gun folk som et bevis på at 2nd admendment funker som den skal, at alle har våpen som de kan bruke til å bekjempe "tyrani" Lenke til kommentar
Bananagrabber Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Bare tipper, men jeg tror det er Berlinere som ser et amerikansk fly komme inn med forsyninger. Blokkaden av Berlin 1948-1949. Endret 9. april 2009 av Bananagrabber Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sorry Gunfreak. Det har gått over 24 timer og ingen av oss ser ut til å klare det så jeg legger ut en ny. Men fortell gjerne hva det var. Her er neste: Berlin fly broen? Bananagrabber får fortsette da han greide både min og ponderstibbons sin Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jøss. To rette på under fem minutter. Imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå