Gunfreak Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Han er bare drit kul, skikkelig utspekulert og pønskende. En gang når han var yngre og slåss for østrike ble han skadet(da han mistet øyet), franskmenna fant han etter slaget liggende på bakken, man de syns han var litt vel god på fransk så de tok han for spion og skulle skyte han når han ble frisk, men det tok lang tid, så når han endelig ble first hadde noen andre fått jobben om å overse fanger og han ble byttet tilbake til østrike Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Adam Albert Graf von Neipperg. Vrien oppgave, kjente ham ikke igjen fra bildet, men detaljene du røpet om forholdet til Murat ga meg en vag hentydning. Måtte dog sjekke i Napoleonsbiografien min. Ny oppgave: Vi er ute etter mannen med briller. Hint: Mannen med pipe i bakgrunnen. Endret 24. januar 2009 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ser ut som det er Stalin som lurer i bakgrunnen. Det ligner litt på Putin, kanskje det er faren? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Adam Albert Graf von Neipperg. Vrien oppgave, kjente ham ikke igjen fra bildet, men detaljene du røpet om forholdet til Murat ga meg en vag hentydning. Måtte dog sjekke i Napoleonsbiografien min Jepp, ikke nok med at han overtalte Bernaotte(tidligere general for napoleon) til å gå mot han, og Murat(svogeren til napoleon) men han giftet seg med Enken til Napoleon rett etter han døde, men han hadde da allerde fått flere barn med henne selv om hun fremdeles var gift med Napoleon, You can't make this shit up Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Han var en fryktet mann i hele sovjetunionen, med god grunn. Kan sammenlignes med en annen berømt brilleslange fra nazityskland. Skal ha vært en seksuell sadist, med stor interesse for prostituerte og mindreårige. Hans triks var alltid å foreslå en skål for Stalin, som kvinnene naturligvis ikke kunne takke nei til. I drinken blandet han ettersigelig sovetabletter. Så vidt meg bekjent er han ikke i slekt med Putin, men man kan vel si at de har noe karrieremessig til felles. Det er ikke Kalinin. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er vel kanskje Lavrenty Beria? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 The Great Emancipator, Abraham Lincoln. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er selvfølgelig riktig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 En av mine favoritt persjonligheter fra historien, en mektig god taler og kanskje den beste presidenten Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Nåja. Han var nok ganske fordomsfull han også. Her er et lite utdrag fra den første Lincoln-Douglas debatten. I have no purpose to introduce political and social equality between the white and the black races. There is a physical difference between the two, which, in my judgment, will probably forever forbid their living together upon the footing of perfect equality; and inasmuch as it becomes a necessity that there must be a difference, I, as well as Judge Douglas, am in favor of the race to which I belong having the superior position. I have never said anything to the contrary, but I hold that, notwithstanding all this, there is no reason in the world why the negro is not entitled to all the natural rights enumerated in the Declaration of Independence-the right to life, liberty, and the pursuit of happiness. I hold that he is as much entitled to these as the white man. I agree with Judge Douglas he is not my equal in many respects-certainly not in color, perhaps not in moral or intellectual endowment. But in the right to eat the bread, without the leave of anybody else, which his own hand earns, he is my equal and the equal of Judge Douglas, and the equal of every living man. For å ikke gå off topic, hvem er denne dama? Endret 25. januar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Satt til den tiden han kom fra var det faktisk ganske liberalt, og det er også forskjell på hva en politiker sier offentlig og hva han mener, men sett i dag ville så godt som ALLE fra den tiden være rasister Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hint: fransk filosof. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ser ut som Simone de Beauvoir. Edit: Jepp, et kjapt Google-søk viser at det er rett svar. Da poster jeg et nytt bilde. Hvem er dette? Endret 27. januar 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sikkert litt for vanskelig oppgave. Personen på bildet er Oskar Dirlewanger, en ganske morsom type. Jaja, en annen kan poste et nytt bilde. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hvilket slag? Endret 31. januar 2009 av ravii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå