Tjasdiv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Den er vel strengt tatt Gunfreak sin. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jeg hadde ikke peil på navnet på teppet, jeg vite ikke en gang at det hadde et navn, og selve invasjonen har vært oppgave før, så det er din tur Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da så.. Orker ikke lete opp noen ordentlige godsaker akkurat nå, så tar nok en enkel. Kan hende bildet ble litt lite, men bare å si ifra så kan jeg legge ut et noe større. Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nemlig! Kjør på.. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nemlig! Kjør på.. Jeg kjører på!! Hvem er denne karen (holdt nesten på å si: med sekk og lue på. :!: ) Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selv om det antageligvis grunner i dårlig kunnskap fra denne kanten synes jeg bildet blir noe anonymt. Kunne du evt. komme med et lite hint, nytt bilde eller lignende? Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ok, han er statsminister.. Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Da sier jeg Kevin Rudd, statsminister i Australia. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Da sier jeg Kevin Rudd, statsminister i Australia. Riktig. Ble det for lett? Din tur. Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skal ikke påstå at det ble for lett nei. Denne kan kanskje bli litt vanskelig, men bare å si ifra så legger jeg ut et bilde som burde gjøre det en hel del enklere. Leter etter enten navn, hendelse eller kanskje begge deler. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Dette må jo ha å gjøre med bevaringen av de gamle telefonkioskene. Dette ser tydelig ut til å være en protestaksjon mot fjerning av en gammel telefonkiosk. Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Ok da prøver vi denne her:Hva skjer på disse bildene ??? For å gjøre det litt enklere kan jeg fortelle at mannen som blir drept er/var en konge.. . Siden ingen svarte på denne, i hvert fall ikke slik som jeg kunne finne, så er dette drapet på kongen Aleksander I i 1934 i Marseille. Aleksandar var kongen i Jugoslavia og drapet var utført av makedoneren Velicko Kerin. Endret 15. november 2008 av statsviter Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dette må jo ha å gjøre med bevaringen av de gamle telefonkioskene. Dette ser tydelig ut til å være en protestaksjon mot fjerning av en gammel telefonkiosk. Riktig. Kiosken ligger i Ørsta kommune i Møre og Romsdal og skulle vært fjernet i 1997. Dette ble ikke bygdefolket noe særlig begeistret over og det tok ikke lang tid før kiosken var trygt forankret i noen landbruksmaskiner, senere steinene man ser på bildet. Ifølge artikkelen i Levende Historie hvor jeg leste om dette var en av de som fikk bruk for denne telefonkiosken i ettertid faktisk dronning Sonja. Hun var på tur i området og da hun ikke kom tilbake til avtalt tid benyttet livvaktene hennes seg av telefonkiosken for å få kontakt med henne. Din tur Tabris. Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Snart gått 3 dager uten aktivitet i tråden så tenkte jeg skulle legge ut et nytt bilde. Skulle Tabris få en voldsom lyst til å legge ut ny oppgave selv så er det bare å si ifra med mindre noen allerede har svart på den jeg legger ut nå. Holder det på et lett nivå (dvs. mitt nivå). Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fallet av Bastillen under den franske revolusjonen? Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Correct! C'est à toi... Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ok, her kommer det en Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Å nei, jeg glemte av tråden. Hm, det ser ut som et vulkanutbrudd, men jeg kjenner ikke til noen bestemte vulkanutbrudd i nyere tid. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det Mount St.Helens i USA som har et utbrudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå