Myagos Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 regner med jeg har rett, med mindre han har en ond tvilling. hvem er dette, burde heller ikke være vansklig Gebhard Leberecht von Blucher! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det stemmer, han ble senket i 1940 i oslo fjorden, stakkers mann Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvilket par hviler seg bak denne graven? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 The Hitler`s? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hadde Hitler og fruen fått en så fin gravplass. Tviler jeg den ville overleve helt til nå, uten å bli ramponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 eh..Durin the Deathless Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Durin fra Tolkiens verden?! Nei, denne graven ligger et sted i Vest-Norge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 heh, var det eneste jeg kom på,og d me Hitler da Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Minner litt om gravplassen til Edvart Grieg Den er også laget på den måten Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Minner litt om gravplassen til Edvart Grieg Den er også laget på den måten Fillern og, litt for seint til å svare. Ja, temmelig sikker på at du har rett. Bor i Bergen og har vært på Trollhaugen mange ganger. Tror nok du kan slenge ut et nytt bilde. The Hitler`s? Tror ikke det er noen som veit hvor likene deres er. Muligens med unntak av russerne. Det går rykter om at restene av Hitler er i russernes besittelse. Nei, denne graven ligger et sted i Vest-Norge.. Ja, da tror jeg nok vi trygt kan fastslå at det er Grieg, ja. Hawk, sleng ut et nytt bilde. Endret 6. september 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Edvart Grieg sin gravplass er helt korrekt! Jeg besøkte selv Trollhaugen sist sommer. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hvem hedrer dette minnesmerket? Endret 6. september 2008 av TheHawk Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Den røde armées soldater som falt under andre verdenskrig? Lenke til kommentar
Edel Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Men stjerna der er ikkje rød ... Kanskje er det et minnesmerk til de allierte soldatene ? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Den røde armées soldater som falt under andre verdenskrig? Du er inne på det, men en tanke mot feil også. Et lite hint ekstra siden denne var kanskje i vanskeligste laget. Ved dette merket er det også laget et eget symbol til. Dette vil nok hjelpe dere en hel del. Husk på at vi er på jakt etter hvem det hedrer og fra hvilket slag dette er hentet i fra. Endret 6. september 2008 av TheHawk Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Battle of the Bulge - Nazistenes last stand mot de allierte styrkene i vestfronten. Minnesmerkene hedrer nok de allierte soldatene som deltok i slaget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 hedrer ALLE? soldater som døde under battle of the buldge Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Battle of the Bulge - Nazistenes last stand mot de allierte styrkene i vestfronten. Minnesmerkene hedrer nok de allierte soldatene som deltok i slaget. Dette er helt korrekt Bra jobbet, da kan du finne på en ny oppgave Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg tar en enkel en, får ikke svart før i morgen, så hvis dere vet at svaret er riktig, så er det bare å ta neste bilde! Hvilken hendelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 berlinmurens fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå