Fruktkake Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Lancearii/Antesignani/Conttarii/Cataphractii/Clibanarii/Sagittarii? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 nei, det er det ikke det kan faktisk være to forskjellige typer av tungt kavaleri, Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cuirassiers er riktig, det kunne også vært franske carabiners fra 1809-1815 hvor brukbar rustingen be brukte var har altid vært diskutablet, men de ser ut til å ha hatt en viss "skrekk" effekt mot fienden, men england og prøysen mente rustingen ikke var vært det og fjerne de før napoleons krigene, Lenke til kommentar
Edel Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Så ... en mann som har blitt legende: Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Simo Hayha aka "White Death" en finsk skarpskytter som kjempet i vinterkrigen, han hadde rundt 550 kills. Dette bilde har kommet et par ganger før i denne tråden så jeg vet det er riktig. Hvilket kallenavn fikk dette beistet? Endret 30. august 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Edel Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tjukke Bertha av Krupp, brukt under første verdenskrig ? Lenke til kommentar
Edel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvilket slag snakker vi om her ? Tips: vær oppmerksom på fanene ... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er hvertfall snakk om den Tyske Ordenen, sannsynligvis i kamp mot Lituenerene. Kan dog ikke si hvilket slag det er snakk om. Lenke til kommentar
Edel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja korrekt, med det har vært mange slag mellom den Tyske Ordenen og Lituenerene ... Eg kan si at Lituenerene var ledet av Vytautas den Store i denne kampen, som ble Ordenens slutt. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Slaget ved Grunwald i 1410?? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Slaget ved Grunwald er riktig. Du kan sikkert legge ut en ny oppgave ettersom jeg vet det er riktig. Fortsatt ingen som kan hjelpe meg med å finne ut hvem som kom med denne sitaten? "Det eneste som trengs for det ondes triumf, er at gode menn ikke gjorde noe?" Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 muligens Edmund Burke som kan ha sagt det? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvem er denne mannen?? . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 skal vi til nederland? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 skal vi til nederland? Nei vi skal over Atlantern Er rimelig sikker på at de fleste har hørt om denne karen.. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 muligens Edmund Burke som kan ha sagt det? Det er det. Link for spesielt interesserteher Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 skal vi til nederland? Nei vi skal over Atlantern Er rimelig sikker på at de fleste har hørt om denne karen.. Antonio López de Santa Anna Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 skal vi til nederland? Nei vi skal over Atlantern Er rimelig sikker på at de fleste har hørt om denne karen.. Antonio López de Santa Anna Nei men ingen dårlig forsøk fra din side.... Mannen min er nok litt mer kjent enn Santa Anna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå