Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

"Brukt opp de fleste hendelser?" Menneskets nedskrevne historie har nok litt mer å by på enn du tror.

jeg snakker om hendelser man kan regne med at andre greier, det er jo tydlig at flere og flere hendelser går igjen

og jeg ser ikke problemet med våpen og utstyr så lenge de har en historisk påvirking,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra bildet tipper jeg vi skal til Japan, siden bilene kjører på venstre side og reklameskiltene ser veldig japanske ut. Det meste kjente jordskjelvet i Japan etter 1989 er vel jordskjelvet i Kobe, så jeg tipper på det :)

Lenke til kommentar
Ut i fra bildet tipper jeg vi skal til Japan, siden bilene kjører på venstre side og reklameskiltene ser veldig japanske ut. Det meste kjente jordskjelvet i Japan etter 1989 er vel jordskjelvet i Kobe, så jeg tipper på det :)

Full pott på Sv1 :)

Lenke til kommentar
Jeg har sett en dokumentar som bl.a. omhandlet den veien som falt over pga jordskjelv og dårlig konstruksjon, men jeg husker ikke hvor elller når.

Tror det var i San Fransisco jordskjelvet jeg snakket om ovenfor, der var nettop kollaps av motorveier noe som førte til en del dødsfall. Tror jeg har sett den samme dokumentaren som deg. Står også på wikipedia at dette var noe som førte til at de forandret regler om hvordan motorveier skulle bygges, eller såkalte trafikkmaskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...