ervakova Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kenny Rogers som ungdom? Nei.......men her er et hint Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han virker veldig kjent, et veldig karakteristisk ansikt på han.. Siden det står en donkey-kong automat i bakgrunnen regner jeg med at det må være på 80-tallet en gang.. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han virker veldig kjent, et veldig karakteristisk ansikt på han.. Siden det står en donkey-kong automat i bakgrunnen regner jeg med at det må være på 80-tallet en gang.. Du er definitivt på sporet av det hele. Vi snakker om en legende innenfor arcade-gaming der Donkey kong og Pac Man var hans hoved-spesialiteter... Lenke til kommentar
Putas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Billy Mitchell ? Som hadde perfect score i pacman og i donky kong. Endret 30. juli 2008 av Putas Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Billy Mitchell ? Som hadde perfect score i pacman og i donky kong. Det er helt korrekt For de som ønsker å lære mer om han og det han driver med så er " The King of Kong" en ganske så kul dokumentar(selvom han er framstilt som en bad guy der) Da er det din tur !! Lenke til kommentar
Putas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke så alt for lenge siden jeg så filmen faktisk Prøver først med dette bilde så får vi se. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nei. Han er kommer fra tyrkia. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg visste i utgangspunktet at det var et kjent fjes men samtidig klarte jeg ikke å koble han til Tyrkia på noen måter Derfor prøvde jeg å se litt lenger østover og der var han.. Ingen andre enn store Timur Lenk,en tyrkisk hærfører i et rike som hadde sitt sentrum i dagens Usbekistan og den fantastiske byen Samarkand..... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ny oppgave: Gjennom hvilken by gikk denne seiersparaden og hvilket lag(idrett) står for den bragden?? Vi snakker om et tradisjonsrikt lag med die-hard supportere som har ventet veldig veldig lenge... Jeg kan avsløre med en gang at det ikke er Brann wwwwwwwwwmmmmmmmmm.bmp Lenke til kommentar
Putas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I boston til ære for red sox som vant major league (baseball) finalen i 2004 ? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I boston til ære for red sox som vant major league (baseball) finalen i 2004 ? Yepp helt korrekt For første gang etter 1918...... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nice lengde på antennemastene på TV-vanene der Lenke til kommentar
Putas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er bare å slenge opp et nytt bilde så slipper vi å vente på at jeg får tid til å gjøre det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ok, hvilket historisk våpen er dette Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 var det ikke slik at vi skulle slutte å gjette våpen og holde oss til situasjoner og i nød mennesker? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg tror vi kom frem til at vi har brukt opp de fleste hendelser så da må vi ikke være så kresene lengre Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 "Brukt opp de fleste hendelser?" Menneskets nedskrevne historie har nok litt mer å by på enn du tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå