ervakova Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tenker du på Edmund Ruffin??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Neste oppgave: Hvilken hendelse??? . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tenker du på Edmund Ruffin??? jepp det er riktig, og når sør tapte tok han selvmord Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Oppgaven er muligens litt vanskelig så jeg gir et hint: Mafiaen står bak dette attentatet... Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Oppgaven er muligens litt vanskelig så jeg gir et hint:Mafiaen står bak dette attentatet... Det er drapet på dommer Falcone, er det ikke. (Akkurat ferdig med å lese en bok om den Sicilianske mafiaen, he he.) Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Oppgaven er muligens litt vanskelig så jeg gir et hint:Mafiaen står bak dette attentatet... Det er drapet på dommer Falcone, er det ikke. (Akkurat ferdig med å lese en bok om den Sicilianske mafiaen, he he.) Det er selvfølgelig helt korrekt Snakker du om Cosa Nostra av Giovanni Falcone?? I såfall så er den den beste mafia boken jeg noengang har lest,rett og slett et must for alle "mafia entusiaster" Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Oppgaven er muligens litt vanskelig så jeg gir et hint:Mafiaen står bak dette attentatet... Det er drapet på dommer Falcone, er det ikke. (Akkurat ferdig med å lese en bok om den Sicilianske mafiaen, he he.) Det er selvfølgelig helt korrekt Snakker du om Cosa Nostra av Giovanni Falcone?? I såfall så er den den beste mafia boken jeg noengang har lest,rett og slett et must for alle "mafia entusiaster" Nei det er "Cosa nostra" av John Dickie. Visste ikke at Falcone hadde gitt ut noe som var oversatt til norsk eller engelsk? Anyhoo, beklager at jeg er treig, her er neste: Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mathias Rust som har landet på Den Røde Plass i Moskva med en Cessna 172, i 1987. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mathias Rust som har landet på Den Røde Plass i Moskva med en Cessna 172, i 1987. Det er det. (Jeg har aldri helt skjønt hva som var motivet hans, men det vitner ihvertfall om enten noen gigantiske baller, eller total idioti.) Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Til Ponderstibbons: Jeg tenkte på "Cosa Nostra" av Falcone og Padovani Den er til og med oversatt til norsk,en grundig skildring av organisasjonen,anbefales på det strekeste Link: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...9859&rom=MP Endret 23. juli 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er ikke kreativ nok i dag til å lage en ny oppgave. Fritt frem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hvilken kjent enhet er disse soldatene fra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hattene er et stort hint Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 jupp Iron Brigade er riktig Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Stillig uniform på Irons Ny oppgave: Hvilken hendelse??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg slenger på et bilde til for å gjøre det litt enklere.... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er nok angripet på MNF i Beirut i 83. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå