Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ett nytt tips: Siden vi allerede har Reagan i boks, kan jeg si deg at den ene presidenten er i nyere tid (1950 og oppover), mens den andre er i gammel tid (1850 og nedover).

OT: Hva kaller du tiden imellom? "Tid"?

Jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt ble opphengt i det?

Lenke til kommentar

Jeg skal gi deg riktig på den, selv om Roosevelt ikke ble president (han ble gjenvalgt).

Det jeg vil frem til er "den store trolldommen" som lå over presidentene. Hver eneste president som ble valgt i et år som sluttet på 0, døde mens i de var i presidentskapet. Av ti presidenter, er det bare 3 som overlevde presidentskapet. Jefferson som ble valgt i 1800, Reagan som ble valgt i 1980 (selv om det så ut som om han kom til å følge etter de andre når han ble skutt bare tre måneder etter han inntok det ovale rommet), og Bush som ble valgt i 2000 (dog han kan jo følge etter når som helst).

Vis man også ser nærmere på det, kan man se at fra å med Harrison, har hver eneste president som har blitt valgt imellom vært 20 år død mens de har vært i presidentskapet.

Jeg beklager for en utrolig vanskelig oppgave, men når jeg oppdaget dette ble jeg helt dratt inn i alt som omhandlet denne "trolldommen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...