Timeo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes hun virker engelsk. Ja, tenkte litt det samme. En engelsk kvinne som har nytt godt av imperialismen, og kanksje har vært i utlandet en del selv. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Men etter hva jeg kan se er det ikke noen andre pekepinner enn at hun er en kanskje rik hvit gammel kvinne, og at hun har humøret i behold. Svaret ligger sånn cirka der Hun var ingen betydningsfull person i den forstand i det hele tatt, hun skrev verken bøker eller hadde en politisk karriere men hun har opplevd en del,kanskje mer enn noen andre Hun er fransk by the way.... Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 det er ikke ho dama som ble snakket om under en etappe av tour de france? ho som hadde gjort nesten alt som går an å gjøre og var første kvinne på mange ting? var hun ikke første kvinnelige pilot under første verdensrkig eller noe sånt? husker desverre ikke navnet. ble et lite wild guess men magefølelsen sier meg det kan være henne. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) det er ikke ho dama som ble snakket om under en etappe av tour de france? ho som hadde gjort nesten alt som går an å gjøre og var første kvinne på mange ting?var hun ikke første kvinnelige pilot under første verdensrkig eller noe sånt? husker desverre ikke navnet. ble et lite wild guess men magefølelsen sier meg det kan være henne. Hehe...så du fikk den med deg også Litt av en historie på Marie Marvingt men det er desverre ikke hun Denne damen har ikke hatt like fasinerende liv men har opplevd veldig veldig mye Om slike som hun kan man som regel lese i en viss bok.... Endret 12. juli 2008 av ervakova Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dette er en gammel gammel dame folkens Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeanne Calment? Bingo Verdens lengstlevende person med sine 122 år og 164 dager Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det er fuckings godt gjort, tenk deg at du er heldig viss du blir 80 i dag, og hun ble 80 år PLUSS 40 till, det er sykt det.. hva heter denne type rustingen Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Denne rustningen var litt lightweight,noe bueskyttere kunne godt ha brukt Er vi i tiden rundt hundreårskrigen?? Brigandine rustningen?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Brigandine er helt riktig Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 JFK snakker på brandenburger tor? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 JFK snakker på brandenburger tor? Det er selvfølgelig riktig John F Kennedy sin "Ich bin ein Berliner" tale ble holdt der. Leste tidligere i dag at Omaba ønsker å holde en tale der selv Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Leste tidligere i dag at Omaba ønsker å holde en tale der selv Leste deg jeg også, så antar at det var derfor jeg gjettet riktig Hvilken kjent vitenskapskvinne er det på bildet Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 From top of my head: Marie Currie Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 From top of my head: Marie Currie Helt riktig. Husker moren min leste historien om henne når jeg var liten, var en av de mest spennende bøkene jeg ha lest. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det han der fyren som svømmer overalt? Isåfall holder han på å svømme opp eller ned amazonas på det bildet. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det han der fyren som svømmer overalt? Isåfall holder han på å svømme opp eller ned amazonas på det bildet. Yepp det er galningen Martin Strel som satte verdensrekord nå nylig etter å ha svømt ned den 5 265 kilometer lange Amazonas elven... Tour de France er barnemat for denne sloveneren Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvem er dette da? Er bilde av der han bor også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå