Gunfreak Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 rangen hans var til slutt General of the Armies Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Er det Pershing?? Du lurte meg litt i går når du svarte "Nein" for det tolket jeg som at vedkommende har tysk nasjonalitet som igjen medførte at jeg gikk gjennom de fleste tyske generaler og marshals i tidene rundt første verdenskrig og det til ingen nytte Endret 12. juli 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jeg gikk gjennom de fleste tyske generaler og marshals i tidene rundt første verdenskrigog det til ingen nytte Du lærte jo kanskje en del om tyske generaler og marshals som har festet seg et sted i hjernen da Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jeg gikk gjennom de fleste tyske generaler og marshals i tidene rundt første verdenskrigog det til ingen nytte Du lærte jo kanskje en del om tyske generaler og marshals som har festet seg et sted i hjernen da Not really... generaler fra første verdenskrig kan ikke måles med Guderian,Von Mannstein og Rommel i mine øyner så det var litt bortkasta tid men kanskje en dag kommer jeg til å angre på dette utsagnet, who knows Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er det Pershing?? Du lurte meg litt i går når du svarte "Nein" for det tolket jeg som at vedkommende har tysk nasjonalitet som igjen medførte at jeg gikk gjennom de fleste tyske generaler og marshals i tidene rundt første verdenskrig og det til ingen nytte Pershing er Riktig, Nein var ikke ment som noe hint, jeg bare bruker order nå og da i stede for å bare si nei hele tiden Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Slik Hitler ville at hovedstaden i det 3. riket skulle bli. Husker desverre ikke hva den domen skulle hete da Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Slik Hitler ville at hovedstaden i det 3. riket skulle bli. Husker desverre ikke hva den domen skulle hete da Tror den skulle hete Germania. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Slik Hitler ville at hovedstaden i det 3. riket skulle bli. Husker desverre ikke hva den domen skulle hete da Det er korrekt Den skulle vel bare hete "Grosse Halle" eller folkets hall Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvilken hendelse er dette bildet tatt fra? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg tenker Stalingrad eller Warzawa ghettoen. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er riktig tidsperiode, men feil hendelse Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Berlin etter massiv bombing? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Dette bildet har jeg sett et eller annet sted Er dette bildet kanskje tatt under beleiringen av Leningrad??? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Riktig det, ervakova. I løpet av de 2,5 åra beleiringen foregikk omkom hele 1,2 millioner sivile av sult Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 I løpet av de 2,5 åra beleiringen foregikk omkom hele 1,2 millioner sivile av sult Det var det jeg trodde foregikk i Stalingrad under krigen Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvem er denne gamle damen da??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ingen som vil prøve seg?? Dette er mye mye enklere enn det ser ut til men det må googles vil jeg tro for navnet hennes i seg selv er ikke så kjent. Det er forøvrig plenty med hints på bildet Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det jeg legger merke til er at hun ser ut som hun tenker på noe skikkelig lurt. Og så har hun uvanlig elegante klær for en hvit dame i sin alder. Ser ut som kinesisk silke. Men etter hva jeg kan se er det ikke noen andre pekepinner enn at hun er en kanskje rik hvit gammel kvinne, og at hun har humøret i behold. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes hun virker engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå