Myagos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han var norsk og tok selvmord i 1944. (Jeg er heller ikke fan av ansiktsbilder, men trodde denne ville være veldig enkel pluss at jeg hadde liten tid og lite fantasi) Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han var norsk og tok selvmord i 1944. (Jeg er heller ikke fan av ansiktsbilder, men trodde denne ville være veldig enkel pluss at jeg hadde liten tid og lite fantasi) Jeg tenkte faktisk på Rinnan første gang jeg så den, men tenkte at det sikkert var feil. Kanskje det stemmer likevel? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han var norsk og tok selvmord i 1944. (Jeg er heller ikke fan av ansiktsbilder, men trodde denne ville være veldig enkel pluss at jeg hadde liten tid og lite fantasi) Jeg tenkte faktisk på Rinnan første gang jeg så den, men tenkte at det sikkert var feil. Kanskje det stemmer likevel? La meg si det slik, du vil IKKE sammenligne denne karen med Rinnan. Grunnen for at han tok selvmord var for å ikke røpe seg under tortur. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han var norsk og tok selvmord i 1944. (Jeg er heller ikke fan av ansiktsbilder, men trodde denne ville være veldig enkel pluss at jeg hadde liten tid og lite fantasi) Jeg tenkte faktisk på Rinnan første gang jeg så den, men tenkte at det sikkert var feil. Kanskje det stemmer likevel? La meg si det slik, du vil IKKE sammenligne denne karen med Rinnan. Grunnen for at han tok selvmord var for å ikke røpe seg under tortur. He he. Ok, så feil som det KAN bli med andre ord. Ja ja, vi får håpe noen andre kan det nå som det har kommet litt hint. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er ikke Høigård, la oss si at denne karen var medlem av en gjeng. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er ikke Høigård, la oss si at denne karen var medlem av en gjeng. Er det en av Shetlands-gutta? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er ikke Høigård, la oss si at denne karen var medlem av en gjeng. Er det en av Shetlands-gutta? Nei vi må nok nærmere hovedstaten vår. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Edvard Johan Tallaksen er det vel Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Endelig.. Det er selvfølgelig helt riktig. Dette er egentlig stoff vi alle burde kunne, men det er så skuffende lite bilder av krigsheltene på internet. Den orginale ideen min var å legge ut et bilde av Gregers Gram, og jeg lette rundt en halvtime på forskjellige sider uten å finne et. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvilken mindre hyggelig øy er dette??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det i Norge? Nei..... har forøvrig samme navn som kanskje den mest skadeutsatte fotball-spilleren jeg vet om i dagens fotball... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Som "mindre hyggelig" mente jeg noe i den dur Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Robben Island ? Yepp Som ligger rett utenfor Cape Town(Sør Afrika) Mest kjent for sitt beryktede fengsel for politiske fanger og Nelson Mandela sitt 18 års lange opphold der........ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hvem og hva er denne karen :3 Endret 25. juni 2008 av Zippio Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det er vel Voytek. Kjær maskot for polske tropper under ww2. Endret 25. juni 2008 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er vel Voytek. Kjær maskot for polske tropper under ww2. Korrekt, den nusselige fyren var offisielt et medlem av den polske hæren med rank menig og skal visstnok fanget en spion og hjulpet til med å bære Ammunisjons kasser under kampene i Monte Cassino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå