Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han var norsk og tok selvmord i 1944.

(Jeg er heller ikke fan av ansiktsbilder, men trodde denne ville være veldig enkel pluss at jeg hadde liten tid og lite fantasi)

Jeg tenkte faktisk på Rinnan første gang jeg så den, men tenkte at det sikkert var feil. Kanskje det stemmer likevel?

Lenke til kommentar

(Jeg er heller ikke fan av ansiktsbilder, men trodde denne ville være veldig enkel pluss at jeg hadde liten tid og lite fantasi)

Jeg tenkte faktisk på Rinnan første gang jeg så den, men tenkte at det sikkert var feil. Kanskje det stemmer likevel?

La meg si det slik, du vil IKKE sammenligne denne karen med Rinnan. Grunnen for at han tok selvmord var for å ikke røpe seg under tortur.

Lenke til kommentar

La meg si det slik, du vil IKKE sammenligne denne karen med Rinnan. Grunnen for at han tok selvmord var for å ikke røpe seg under tortur.

He he. Ok, så feil som det KAN bli med andre ord. Ja ja, vi får håpe noen andre kan det nå som det har kommet litt hint.

Lenke til kommentar

Endelig.. Det er selvfølgelig helt riktig.

Dette er egentlig stoff vi alle burde kunne, men det er så skuffende lite bilder av krigsheltene på internet. Den orginale ideen min var å legge ut et bilde av Gregers Gram, og jeg lette rundt en halvtime på forskjellige sider uten å finne et.

Lenke til kommentar
Det er vel Voytek. Kjær maskot for polske tropper under ww2.

Korrekt, den nusselige fyren var offisielt et medlem av den polske hæren med rank menig og skal visstnok fanget en spion og hjulpet til med å bære Ammunisjons kasser under kampene i Monte Cassino.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...