Snerk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er Gene Roddenberry, skaperen av Star Trek. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 det stemmer, første mann som fikk levnigene sine skutt ut i rommet Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette er ingen andre enn Vercingetorix,gallisk høvding som fikk grunding juling av Caeser Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg slenger meg på den. Vercingetorix. Høvding i Gallia, tatt til fange av Julius Cæsar og kvelt i Roma. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Astrix uten Obelix, Lillefix og Humlesnurr. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dagens første oppgave: Hva som skjer her?? Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 årh....har sett det bildet så mange ganger før tror jeg. Klarer bare ikke plassere han. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er jeg helt sikker på at du har Sier jeg hints blir det nok for enkelt, så jeg venter litt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Første jeg tenkte var Franz Kafka. Aner ikke om det er riktig eller ei. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er jeg helt sikker på at du har Sier jeg hints blir det nok for enkelt, så jeg venter litt. Dette er en av grunnene at jeg hater "ansikt" oppgaver fordi folk flest bare legger ut et bilde med et fjes og spør "hvem er dette" også går det en dag eller to uten respons så kommer det som regel det mest banale hintet, at et lite google-søk er alt som skal til... Myagos,det er garantert en del ting du kan si om han uten å avsløre alt,som hans nasjonalitet, når han levde osv osv... Ikke ta dette som et personangrep men det er bare et lite forslag for at leken ikke blir for kjædelig og burde gjelde oss alle som deltar....... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ansiktet virker veldig kjent. Det første jeg tenkte var skuespiller, men nå tenker jeg mest vitenskapsmann. Tror jeg vet det, men hjernen nekter å grave opp den infoen som skal til. Sier meg også enig i at et lite hint hadde vært fint Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det første som slo meg var Robert Oppenheimer... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det første som slo meg var Robert Oppenheimer... Jeg skjekket faktisk oppenheimer for en halvtimes tid siden Kanskje det er en som drev med noe av det samme. Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 føler det er noe Europeisk eller Øst-Europeisk med han, men klarer enda ikke plassere han. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 føler det er noe Europeisk eller Øst-Europeisk med han, men klarer enda ikke plassere han. Veldig enig der Det er også noe jødisk ved han og da er det lett å tenke vitenskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå