Tobo-Potato Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er jo ingen andre enn Iron Lady Så sant, så sant, men hva er hennes fulle navn og hva er hun kjent for? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Altså Margaret Thatcher,Storbritannias første kvinnelige statsminister Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 "maggie thatcher, can ju hear me?! Jåår båys took a hell of a beating!" Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Den har jeg ikke hørt før, men det med Margaret "Maggie" Thatcher er riktig. Det jeg lette etter som hva hun er mest kjent for har enda ikke blitt besvart. Den som svarer riktig på dette kan få legge ut neste oppgave. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Den har jeg ikke hørt før, men det med Margaret "Maggie" Thatcher er riktig. Det jeg lette etter som hva hun er mest kjent for har enda ikke blitt besvart. Den som svarer riktig på dette kan få legge ut neste oppgave. Det er sikkert en rekke ting hun er kjent for men jeg synes det er få ting som overgår det faktum at hun var Storbritannias første kvinnelige statsminister som jeg nevnte i forrige innlegg... En veldig rar vurdering fra din side isåfall men men..... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ah, sorry! Så ikke ditt innlegg over Snerk sitt. Det var også dette jeg var ute etter! Du får legge ut neste oppgave. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Den har jeg ikke hørt før... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor finner vi denne "jacuzzien" . Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vinduene og spirene i bakgrunnen ser veldig engelske ut, det er det eneste jeg kommer fram til. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er nok rimelig engelsk ja. Det er de romerske badene i Bath er det ikke? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vinduene og spirene i bakgrunnen ser veldig engelske ut, det er det eneste jeg kommer fram til. Godt observert,det var derfor jeg la ut det første bilde... Vi skal til Englands vakreste by, i hvertfall i mine øyner da Det er nok rimelig engelsk ja. Det er de romerske badene i Bath er det ikke? Yepp det er korrekt Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Han virker små kjent,en gründer??? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nei ingen gründer. Et litt bedre bilde kanskje: Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hindenburg? Nei Ferdinand von Zeppelin blir det Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ferdinand von Zeppelin er helt korrekt. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Det har gått 8+ timer så eg legger ut: Kva for slott er dette og kven som lagde det og kor ligger det? Endret 20. juni 2008 av MPC Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har du kanskje et bedre bilde?? Helst et bilde "from above" av hele slott-komplekset...... Lenke til kommentar
MPC Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hadde ikkje mens brukte google map for å finne det og tok screenshot, men du ser slottet der. Den røde strekken peiker mot slottet (firkanten), resten er museum Hint -> England Var og er fortsatt surrounda med by mur Laga i 1000 talet (dette er ein bra hint) får ikkje meir hint til i kveld Endret 20. juni 2008 av MPC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå